English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

انهدام باند میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و انهدام باند3 نفره سارقان منزل وکشف 3 میلیارد ریال اموال مسروقه و 4 دستگاه خودروی مسروقه خبر داد.

انهدام باند میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل در غرب شهر اصفهان،بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای منزل شدند و با طرح ریزی در یک عملیات منسجم با هماهنگی قضائی هر 2سارق رادستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به سرقت 3 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اعتراف کردند.

باند سرقت

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه 4 دستگاه خودروی مسروقه نیز در این عملیات کشف شد افزود: مالباختگان مورد شناسائی قرار گرفتند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کرد: از تجهیزات ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... استفاده کنید، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد، از درب های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، درب بالکن و پشت بام به قفل های مطمئن و حفاظ مجهز باشد، در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که بصورت بی هدف و گاهأ با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می کنند با پلیس 110 تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه