English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

درختان یکی از زیباترین مظاهر خلقت و نبض زمین هستند

درختان یکی از زیباترین مظاهر خلقت و نبض زمین هستند و واجب است همه ما با غرس نهال در راستای کاهش آلودگی ها از منابع طبیعی حفاظت و حراست کنیم.

درختان یکی از زیباترین مظاهر خلقت و نبض زمین هستند

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با اعلام این مطلب در دیدار با جمعی از مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان که به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری صورت گرفت ، اظهار داشت : درختان یکی از زیباترین مظاهر خلقت و نبض زمین هستند و واجب است همه ما با غرس نهال در راستای کاهش آلودگی ها از منابع طبیعی حفاظت و حراست کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه درخت نماد آبادانی و شاخص سرسبزی و خرمی است، گفت: وجود درخت باعث تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه مردم و صفا و پاکی طبیعت می باشد.

امام جمعه تبریز افزود: طبیعت بدون درخت، ناموزون و زشت است و از گام های موثر برای حفاظت از درختان ارتقا فرهنگ حفاظت از جنگل ها و همچنین غرس نهال در ایام سال است.

800 هزار اصله نهال آماده غرس در خراسان رضوی

درختان باعث دوام حیات انسان و سلامت چرخه طبیعت هستند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه درختان با جذب گازهای سمی از جمله دی اکسید کربن، یکی از اساسی ترین نیازهای حیات یعنی اکسیژن تولید میکنند، گفت: درختان باعث دوام حیات انسان و سلامت چرخه طبیعت هستند و کمبود آن و تخریب و نابودی جنگل ها به ویژه در عصر حاضر ، موجب انقراض نسل انسان و حیوان خواهد شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه درختان در تغییر و تبدیل آب و هوا و اعتدال آن نقش به سزایی دارند گفت: درختان می توانند در جلوگیری از فرسایش خاک و همچنین جلوگیری از سیلاب نقش آفرین باشند.

وی در پایان با تاکید بر تشکیل جنگل و توسعه آن خاطر نشان کرد: آرامش روح و سلامت جسم را با ارج نهادن به طبیعت و درختان تامین و تضمین کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی