English

به‌منظور تنظیم بازار شب عید انجام شد

ذخیره کامل میوه‌جات، اقلام پروتئینی و تخم‌مرغ در انبارهای کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به‌منظور تنظیم بازار شب عید، میوه، گوشت، مواد پروتئینی و تخم‌مرغ به‌اندازه نیاز شهروندان در انبارهای کرمانشاه ذخیره‌شده و جای نگرانی نیست.

ذخیره کامل میوه‌جات، اقلام پروتئینی و تخم‌مرغ در انبارهای کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، خسرو شهبازی انبارهای کرمانشاه را مملو از اقلام خوراکی اساسی ایام نوروز در کرمانشاه عنوان کرد و ابراز داشت: امسال حدود 1000 تن سیب و پرتقال در انبارهای کرمانشاه ذخیره‌شده است و این اقلام پایین‌تر از قیمت بازار در سطح استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به اینکه اقلام موردنیاز مردم برای شب عید به میزان کافی در انبارها ذخیره‌شده است عنوان کرد: پرتقال مازندران از پنجم بهمن‌ماه ذخیره‌شده است و چهار سالن برای آن در نظر گرفته‌شده و دو سالن نیز برای ذخیره‌سازی سیب‌درختی ارومیه تعیین‌شده است.

توزیع میوه شب عید کرمانشاه در 180 مرکز توزیع

توزیع میوه شب عید کرمانشاه در 180 مرکز توزیع

وی بابیان اینکه 170 تا 180 مرکز توزیع میوه در استان در نظر گرفته‌شده است، افزود: 105 مرکز در شهر کرمانشاه قرار دارند و 20 مرکز سیار نیز تعیین‌شده که با استفاده از ‌آن‌ها برای محله‌های موردنیاز و دارای ازدحام بالا به‌صورت سیار توزیع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: بیش از 1622 تن برنج خارجی نیز برای توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و معتبر استان باقیمت مصوب در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: حدود 610 تن گوشت مرغ منجمد سهمیه استان است که باقیمت 6200 تومان برای شهر کرمانشاه و 6300 تومان برای سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود و محدودیتی نیز از این نظر وجود ندارد.

شهبازی بابیان اینکه 55 تن تخم‌مرغ نیز به‌منظور کنترل بازار در انبارهای کرمانشاه ذخیره‌شده است، افزود: 40 تن گوشت منجمد نیز برای شب عید در نظر گرفته‌شده است درحالی‌که در سال‌های گذشته 22 تن مصرف می‌شده بااین‌وجود در صورت نیاز امکان تأمین مجدد وجود دارد و به همین دلیل شهروندان هیچ نگرانی برای خرید اقلام اساسی نوروز خود نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی