English

فعالیت بازارچه های شهرداری رشت از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ در ایام نوروز/ فروش میوه در ۱۲ نقطه شهر

رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری با اعلام آمادگی این سازمان، از حضور شیفتی همکاران و بازرسی روزانه از بازارچه ها خبر داد و گفت: بازارچه های شهرداری رشت از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ در ایام نوروز فعال هستند.

فعالیت بازارچه های شهرداری رشت از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ در ایام نوروز/ فروش میوه در ۱۲ نقطه شهر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، غلامرضا زکی زاده با اشاره به اقدامات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در آستانه سال نو و ایام نوروز اظهار داشت: کلیه بازارچه های شهرداری رشت آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به شهروندان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را دارند.

رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری از فروش ویژه میوه به مناسبت سال نو در ۱۲ نقطه از سطح شهر رشت خبر داد و افزود: فروش ویژه میوه با مشارکت جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون روستایی، اتحادیه تعاون روستایی و سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان انجام می شود.

زکی زاده بیان داشت: یکی از غرفه های فروش ویژه میوه در ورودی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری درنظر گرفته شده است و شهروندان می توانند برای تهیه میوه به آن مراجعه کنند.

رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تصریح کرد: کلیه بازارچه های شهرداری رشت تا پایان نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

 سامانه نظارت بر قیمت های بازارچه های میوه در رشت

137 سامانه نظارت بر قیمت های بازارچه های میوه در رشت

وی قیمت میوه موجود در بازارچه های شهرداری را مناسب تر و ارزان تر نسبت به بازار دانست و افزود: شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت تماس حاصل نمایند.

وی با تاکید بر نظارت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری بر قیمت میوه ها ابراز داشت: همکاران سازمان میادین به صورت شیفت بندی در ایام نوروز فعالیت کرده و همچنین سرکشی و بازرسی روزانه از بازارچه های شهرداری انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی