English

تجلیل از اعضای منتخب کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان

مسوول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از مراسم تجلیل از ۲۰۰ نفر از اعضای منتخب کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در روز چهارشنبه (۱۶ اسفند) خبر داد.

تجلیل از اعضای منتخب کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، با اعلام خبر تجلیل از ۲۰۰ نفر از اعضای منتخب کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گردهمایی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با شعار « مسجد، جوان، هنر » برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اعضای کانون های مساجد به پاس ربع قرن تلاش در استان تجلیل می شوند، افزود: در این گردهمایی از ۲۰۰ نفر از اعضای فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد، فعالان فرهنگی و خادمان مسجد، ائمه جماعت مساجد استان تجلیل می شود.

حجت الاسلام پورابراهیم اذعان کرد: این مراسم چهارشنبه (۱۶ اسفند) در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی برگزار می شود.

کانون فرهنگی هنری

رونمایی از تیزر ربع قرن تلاش کانون های فرهنگی وهنری مساجد گیلان

وی تصریح کرد: رونمایی از تیزر ربع قرن تلاش کانون های فرهنگی وهنری مساجد گیلان از دیگر برنامه های گرامیداشت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان است.

هجدهم اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی - هنری مساجد است که سال ١٣٧١ با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج‌ و اشاعه‌ فرهنگ‌ و معارف‌ اسلام‌ ناب‌ محمدی(ص) و مقابله‌ اصولی‌ و منطقی‌ با تهاجم‌ فرهنگی‌ ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی