English

رئیس دانشگاه تبریز خبر داد؛

پذیرش دانشجو در رشته زبان ترکی استانبولی از مهر ۹۷

رئیس دانشگاه تبریز از تداوم جذب دانشجو در رشته زبان ترکی آذربایجانی و ایجاد رشته ترکی استانبولی خبرداد.

پذیرش دانشجو در رشته زبان ترکی استانبولی از مهر 97

به گزارش خبرنگار موج؛ محمدرضا پورمحمدی به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز در نشست خبری اظهار داشت: برای سومین سال پیاپی دانشگاه تبریز در رشته زبان ترکی آذربایجانی اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آموزش زبان ترکی آذربایجانی هیچ مشکلی تاکنون نداشته است ، افزود: در تلاشیم تا آموزش زبان ترکی آذربایجانی به شکلی صحیح و واقعی به دانشجویان علاقمند این حوزه تدریس شود و از سال آینده در دانشگاه تبریز رشته زبان ترکی استانبولی نیز برقرار خواهد شد.

نشست خبری رییس دانشگاه تبریز

4 درصد دانشجویان از مواد روانگردان استفاده می کنند

پور محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی درباره آمار استفاده دانشجویان از مواد روانگردان را پرسید ، گفت : طبق تحقیقات به عمل آمده تنها 4 درصد دانشجویان این دانشگاه از مواد روانگردان استفاده می کنند که این آمار علیرغم پایین بودن نسبت به آمار کشوری ، برای ما امری بسیار مهم و نگران کننده است.

وی با اشاره به رویکرد دانشگاه تبریز در ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویان خاطرنشان ساخت : در سال گذشته 2 مورد خودکشی ناموفق در میان دانشجویان این دانشگاه داشتیم که این رقم از سال 96 تا به امروز صفر بوده است.

نشست خبری رییس دانشگاه تبریز

بیشتر پرونده های انضباطی دانشگاه تبریز غیر سیاسی است

محمدرضا پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه دانشجوی ستاره دار در این دانشگاه نداریم ؛ افزود: پذیرش دانشجویانی که مورد دار بوده اند از طریق اخذ تعهد کتبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری موج؛ رئیس دانشگاه تبریز در پایان، آخرین پرونده ی انضباطی دانشجویی در حوزه سیاسی را مربوط به سال 92 دانسته و تصریح کرد: بیشتر پرونده های انضباطی این دانشگاه مربوط به شئونات دانشجویی بوده و بخشی از آن در خارج از دانشگاه اتفاق افتاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه