English

در جریان شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد؛

دریاچه کیو ضدعفونی شد/مردم همچنان مراقب باشند

پس از زنده‌گیری و معدوم‌سازی پرندگان دریاچه کیو در جریان شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد، این دریاچه توسط عوامل اداره کل حفاظت محیط زیست و دامپزشکی لرستان و شهرداری خرم آباد گندزدایی و ضدعفونی شد.

دریاچه کیو ضدعفونی شد/مردم همچنان مراقب باشند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ صبح امروز در حضور مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، توکلی مدیرکل دامپزشکی استان و فرشید خدامرادی معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد، عملیات گندزدایی و ضدعفونی دریاچه کیو انجام شد.

آنفولانزای پرندگان در لرستان

بر اساس این گزارش، شب گذشته و پس از تایید خبر ابتلای پرندگان رها شده در دریاچه کیو خرم آباد به ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان، بلافاصله موضوع در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، اداره کل دامپزشکی استان و شهرداری خرم آباد قرار گرفت که در نهایت به زنده‌گیری و معدوم‌سازی تمامی پرندگان دریاچه کیو منجر شد اما، یکی از نکات کلیدی و پیشگیرانه پس از امحای پرندگان، گندزدایی و ضدعفونی محوطه و سطح دریاچه کیو بود که صبح امروز با تلاش عوامل دامپزشکی، حفاظت محیط زیست و شهرداری خرم‌آباد، به صورت گسترده اجرایی شد.

آنفولانزای  حاد پرندگان

آنفولانزای پرندگان

گندزدایی و ضدفنونی کیو

اقدامات پیشگیرانه انجام شده اما مردم مراقب باشند

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، اقدامات پیشگیرانه لازم در خصوص عدم ابتلای انسان به ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان در دریاچه کیو صورت گرفته اما، لازم است تا عموم مردم، نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در محدوده دریاچه حداکثر دقت را به عمل آورند.

مهرداد فتحی بیرانوند

قرنطینه 21 روزه دریاچه کیو

مهرداد فتحی بیرانوند، تاکید کرد: قرنطینه 21 روزه جهت دریاچه کیو در نظر گرفته شده، لذا درخواست ما از همشهریان گرامی این است تا مدت زمان تعیین شده، اصول بهداشت فردی و محیطی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه