English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد

اجرای طرح برخورد با حاملان سلاح سرد در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اجرای طرح برخورد با دارندگان سلاح سرد، گفت: بیشتر افراد دستگیر شده در این طرح جوانان بین ۱۶ تا ۲۷ سال هستند.

اجرای طرح برخورد با حاملان سلاح سرد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: به دنبال تصویب قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد در مجلس شورای اسلامی به تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان اصفهان ابلاغ کردیم تا با کسانی که با خود هرگونه سلاح سرد شامل قمه و قداره و چاقوهای نامتعارف حمل می‌کنند برخورد قانونی انجام داده  و آنها را به مراجع قضائی معرفی کنند.

وی از اجرای طرح برخورد با حاملان سلاح سرد در هفته اول اسفند ماه خبر داد و افزود: در این طرح که با هماهنگی و دستور دادستانی انجام گرفت، تعدادی از حاملان سلاح سرد دستگیر و سلاح‌هایی شامل قمه، قداره و چاقوهای نامتعارف و ... آنها نیز کشف شد.

اجرای طرح برخورد با حاملان سلاح سرد در تمام کلانتری های اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای روزانه طرح مذکور توسط تمام کلانتری‌ها خبر داد و گفت: این موضوع به صورت جدی در دستور کار تمام کلانتری‌ها قرار دارد و به همه آنها ابلاغ شده که هر کجا که مردم نگرانی داشته باشند و گزارشی را به صورت حضوری یا از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کردند بلافاصله ماموران وارد عمل شوند و با افراد شرور برخورد قانونی صورت دهند.

طرح برخورد با حملان سلاح سرد

وی با بیان اینکه تمام افراد سابقه‌دار در زمینه حمل سلاح سرد و شرارت تحت کنترل و زیر ذره بین کلانتری‌ها قرار دارند، افزود: پلیس برهم زدن امنیت و آرامش توسط عده‌ای شرور را هرگز بر نمی‌تابد و با تمام قدرت و توان خود در برابر آنها خواهد ایستاد.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به نگرانی پلیس پیرامون حمل سلاح سرد توسط جوانان اظهار داشت: متاسفانه بیشتر دستگیر شدگان در طرح پلیس اصفهان افراد جوان بین 16 تا 27 سال هستند که در این رابطه به خانواده‌ها هشدار می‌دهیم بیشتر مراقب فرزندان‌شان باشند.

وی بیان کرد: پدیده حمل سلاح سرد توسط نوجوانان یک ناهنجاری اجتماعی است که هم خانواده‌ها و هم اولیای مدارس و هم نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها باید در این زمینه ورود پیدا کرده و به امنیت جامعه کمک کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: وقتی نوجوان یا جوانی چاقویی را با خود حمل می‌کند و از طرفی هم با دوستان ناباب همراه می‌شود ممکن است ناخودآگاه با فردی درگیر شده و با قتلی ناخواسته روبه‌رو شود که لازم است خانواده‌ها در این مورد مراقبت اعمال و رفتار فرزندانشان باشند و آنها را نسبت به عواقب قانونی و پیامدهای دیگر حمل سلاح سرد آگاه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی