English

با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور؛

چند پروژه عمرانی در استان اصفهان افتتاح می شود

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اچند پروژه عمرانی امامزادگان عظیم الشان و موقوفات در استان اصفهان افتتاح می شود.

چند پروژه عمرانی در استان اصفهان افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حامد جعفرزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با حضورحجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه در سفری یک روزه به استان اصفهان چند پروژه عمرانی مربوط به امامزادگان جلیل القدر و موقوفات شهرستان های گلپایگان و نجف آباد افتتاح می گردد.

وی ادامه داد: در این سفر یک روزه رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در آیینی ساختمان حرم مطهر و صحن و سالن اجتماعات امامزاده تقی بن محسن(ع) شهر دهق که با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال و از محل کمک های مردمی ساخته شده است را افتتاح کند. همچنین از پروژه ساخت زائرسرای امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه نیز که در زمینی به مساحت 800 متر مربع در حال ساخت است و تاکنون نیز پیشرفت فیزیکی آن 45 درصد است نیز بازدید به عمل آورند.

افتتاح پروزه عمرانی

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: همچنین در ادامه سفر رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برای افتتاح مجتمع مسکونی 15 واحدی که بروی موقوفه حاج حسن شهریاری به مساحت عرصه 900 متر مربع و عیانی 2000 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال ساخته شده است به شهر گلپایگان سفر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه