English

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبر داد

بهره‌برداری از ۲۰۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 پروژه عمرانی با اعتبار 170 میلیارد تومان امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 200 پروژه عمرانی با اعتبار 170 میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، جعفر گوهرگانی در جمع مدیران اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی خدمات این نظام به هیچ وجه مقایسه با گذشته نیست، اظهار کرد: آثار و برکات نظام اسلامی بر همگان روشن است گرچه هنوز کاستی‌هایی وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از 200 پروژه عمرانی با اعتبار 170 میلیارد تومان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تمامی شهرستان‌های استان از این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

افتتاح از 170 پروژه اقتصادی با اعتبار 85 میلیارد تومان

وی گفت: بیش از 170 پروژه اقتصادی با اعتبار 85 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

گوهرگانی تصریح کرد: برای اینکه شاهد رشد و توسعه در استان باشیم باید مجتمع‌های فرهنگی و هنری، تصفیه‌خانه، جاده‌ها، راه‌آهن، ترمیم بافت‌های فرسوده، تقویت برق، بزرگراه و آزاد راه احداث شود.

وی گفت: در زمینه زیرساخت‌ها از جمله در حوزه راه و بزرگراه، صنعت برق و آب استان، آبرسانی به روستاها و شهرها، ترمیم شبکه‌های قدیمی آب و مخابرات پیشرفت‌های مطلوبی ایجاد شده و امید است تا یک دهه دیگر هیچگونه نگرانی در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها در استان نداشته باشیم.

گوهرگانی اظهار داشت: استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری و نفت و گاز دارد که مغفول مانده بود اما خوشبختانه بعد از انقلاب روند پیشرفت استان در این خصوص مطلوب بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 981 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف صنعتی سرمایه‌گذاری شده که 8 هزار و 650 نفر در این بخش‌ها فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: طرح‌هایی در دست اجرا است که اغلب پتروشیمی و نفت و گاز هستند، این طرح‌ها نیازمند اعتباری بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان هستند که با بهره‌برداری از آن‌ها برای 6 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

افتتاح پروژه های شهری بندرعباس با حضور وزیر کشور

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی مطلوب استان، عنوان کرد: باید زیرساخت‌های گردشگری را در استان فراهم کرد و با تقویت و توسعه بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از خام فروشی جلوگیری کرد.

گوهرگانی ابراز کرد: بخش خصوصی در سال‌های گذشته در صنعت کشاورزی و صنایع پایین دستی نفت 981 میلیارد تومان هزینه کرده است و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 8 هزار و 650 نفر اشتغال‌زایی ایجاد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امید است با توجه به تسهیلات رونق تولید، صندوق توسعه ملی و تسهیلات دولت به جامعه روستایی و عشایری تمام واحدهای راکد و نیمه فعال استان را فعال کرد.

وی گفت: باتوجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت باید در راستای اشتغال پایدار گام برداشت که در این خصوص با تلاش‌های استاندار استان و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان کوثر، کمیته امداد و بنگاه‌های عمومی تفاهم نامه‌هایی منعقد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه