English

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان بستری شد

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ا عصر دیروز به علت عارضه شدید خونریزی معده در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، عصر دیروز در حین بازدید و سرکشی از بیمارستان امام رضا دچار درد شدید در ناحیه معده شد.

بر پایه این گزارش، به علت وخامت حال جسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و با توجه به حالات و پریدگی رنگ صورت وی، مورد معاینه دکتر سروش رئیس بیمارستان امام رضا کرمانشاه قرار گرفت و بعد از انجام معاینات و آزمایش‌ها متوجه خونریزی شدید معده وی شد.

عیادت از احمد صفری نماینده مجلس

گفتنی است که با توجه به وضعیت بحرانی احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، سریعاً وی را در بخش بستری و روند عملیات درمانی کادر پزشکی صورت گرفت.

گفتنی است که احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از محبت‌های مردم و زحمات پرسنل بیمارستان اعم از کادر درمان واداری تقدیر و تشکر کرد.

کادر پزشکی در خصوص وضعیت کنونی احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اعلام داشت که وضعیت وی رو به بهبود است و همچنان متخصصان پزشکی کلیه امور پزشکی را انجام می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه