English

مدیر عامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد؛

برآیند تولید شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان در سال ۹۶ فراتر از صدرصد شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان گفت: برآیند تولید این شرکت در سال 96 مثبت و به رشد 103 درصدی رسیدیم.

برآیند تولید شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان در سال 96 فراتر از صدرصد شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، قباد ناصری در خصوص برآیند تولید شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان در سال 96، عنوان کرد: با وجود مشکلات فراوان و سختی های این شرکت در زمینه تولید توانستیم به برآیندی مثبت و 103 درصدی در سال 96 دست پیدا کنیم.

ناصری با اشاره به تکلیف ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صیانت و توجه به حفظ محیط زیست، اظهار کرد: از آنجایی که سدها و حجم فراوانی از آب جمع شده در پشت آنها و همچنین رودخانه های بسیار در حوزه ی عملیاتی و موقعیت جغرافیایی شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان قرار دارد، توانستیم به بازدید و بازرسی از 1141 کیلومتر خطوط لوله اصلی اعم از رو زمینی و زیر زمینی و سایر تأسیسات و تجهیزات مربوط به تولید و انتقال نفت در دستور کار و جزو رئوس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار گیرد .

ناصری در ادامه گفت: خوشبختانه در سال 1396 با توجه به حساسیت ها و اقدامات صورت گرفته ، هیچگونه حادثه ی قابل ذکری در این شرکت رخ نداد و فعالیت ها براساس بالاترین سطح ایمنی و سلامت محیط کار و کارکنان انجام شد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان گفت: اگر امروز توانسیم به تعهد اعلام شده در خصوص تولید نفت و گاز در سال 1396 و تولید 3 درصدی فراتراز تولید دست یابیم نتیجه تلاش و زحمت های تیمی همکاران در این شرکت است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه