English

تاج در گفتگو با موج؛

نقش خوزستان در فوتبال کشور انکارناپذیر است

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: در جام جهانی جوانان و نوجوانان، در دو مرحله بالا رفته ایم که بیش از ۴۰ درصد بازیکنان تیم های ملی در این رده ها خوزستانی بوده اند و این امر نشان دهنده پیشرفت استان در این رشته و به خصوص فوتبال پایه بوده است.

نقش خوزستان در فوتبال کشور انکارناپذیر است

مهدی تاج در گفتگوی با  خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان ، سفر وزیر ورزش به خوزستان را مفید و ثمربخش دانست و بیان کرد: در این استان برنامه های مختلفی را دنبال کرده و بازدید از ورزشگاه فولاد خوزستان و افتتاح رایانه هیات فوتبال از دیگر برنامه هایی بود که انجام شد.

وی در ادامه به بازدید از ورزشگاه فوتبال خرمشهر اشاره کرد و گفت: بازدید از ورزشگاه به منظور آگاهی از مهیا بودن شرایط برگزاری بازی فینال جام حذفی خواهد بود که در صورت داشتن شرایط لازم این امر انجام می شود.

تاج با بیان اینکه خوزستان سهم بسیار زیادی در توسعه فوتبال کشور دارد، گفت: در جام جهانی جوانان و نوجوانان، در دو مرحله بالا رفته ایم که بیش از ۴۰ درصد بازیکنان تیم های ملی در این رده ها خوزستانی بوده اند و این امر نشان دهنده پیشرفت استان در این رشته و به خصوص فوتبال پایه بوده است.

6500 نفر از بانوان فوتبالیست خوزستان در سطح کشور مسابقه می دهند

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص فوتبال بانوان نیز بیان کرد: در حال حاضر در خوزستان حدود ۱۸۸تیم فوتبال بانوان وجود دارد که ۸۷ تیم آن کشوری بوده و این رقم بی سابقه است.

وی با بیان اینکه ۶۵۰۰ نفر از بانوان فوتبالیست استان خوزستان در سطح کشور مسابقه می دهند، عنوان کرد: نزدیک به ۷۹ تیم در فوتبال ساحلی و فوتسال بانوان در خوزستان وجود دارد که این امر سبب توجه بسیاری به بانوان این استان شده است.

تاج در پایان در خصوص حرکت بازیکنان الهلال عربستان مبنی بر عدم سکوت یک دقیقه ای ابتدای بازی با استقلال تهران، اظهار کرد: بسیار حرکت ناپسند و بدی بود و به همین دلیل به AFC اعتراض کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی