English

معاون سیاسی استاندار گیلان تأکید کرد:

لزوم بکارگیری حداقل یک نفر از جوانان و بانوان در کادر مدیریتی هر فرماندار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر لزوم بکارگیری حداقل یک نفر از جوانان و بانوان در کادر مدیریتی هر یک از فرمانداران در سطح استان تاکید کرد.

لزوم بکارگیری حداقل یک نفر از جوانان و بانوان در کادر مدیریتی هر فرماندار

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر جمشیدنژاد در نشست  با بانوان فرهیخته و برگزیده استان که عصر امروز در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد؛ بکارگیری بانوان و جوانان در عرصه‌های مدیریتی را از جمله سیاست‌های استان برشمرد و با بیان اینکه هدف از این اقدام حرکت نمایشی نیست بلکه جهت‌گیری در جهت جبران مافات نسبت به اقشاری است که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و باید تلاش کنیم تبعیض از بین رود و فعالیت‌ها در این راستا شکل گیرد.

 جوانان و بانوان در کادر مدیریتی هر فرماندار

وی با بیان اینکه آینده از آن جوانان است و باید زمینه حضور در عرصه مدیریت را برای جوانان و بانوان فراهم کنیم افزود: جوانان می‌بایست از طریق افراد باتجربه در جهت ایفای نقش مؤثر در جامعه آموزش ببینند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه هر فرماندار باید حداقل یک نفر از جوانان و بانوان را در کادر مدیریتی خود تعریف کنند افزود: این آغاز و نماد یک الگو برای دیگر مدیران استان است که انتظار از آنان نیز در پیش گرفتن این روند خواهد بود.

وی با بیان اینکه در تجربه کاری خود جوانانی را دیدم که اندیشه آنان در عرصه‌های اجتماعی بسیار فراتر از سنشان بود افزود: ظلم است چنانچه به این استعدادها توجه نگردد و از این ظرفیت‌ها در عرصه مدیریتی بهره گرفته نشود.

جمشیدنژاد بر ضرورت مداخله موثر در پذیرش و آزمون‌ها و مصاحبه‌هایی که با محدودیت‌های جنسیتی مدنظر قرار می دهند تأکید کرد و افزود: باید هر فرد براساس شایستگی انتخاب شود.

وی بر لزوم فعال کردن هر چه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد تأکید کرد و افزود: باید با فعال کردن سازمان های مردم نهاد به نفع طبقه مستضعف جامعه نهایت بهره‌برداری را کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تأکید بر ساختن جامعه ای قدرتمند اظهار داشت: این جامعه ساخته نخواهد شد مگر با شکل‌گیری نهادهای قدرتمند اجتماعی که باید زمینه فعالیت آنها را فراهم کنیم.

در این نشست هر یک از بانوان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی