English

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

حادثه سقوط هواپیمای مسافربری مبهم است

وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ نقطه منفی قبل از پرواز هواپیمای مسافربری 3704 وجود ندارد.

حادثه سقوط هواپیمای مسافربری مبهم است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور احمدی استاندار برگزار شد، ضمن تسلیت این سانحه تأسف‌بار به خانواده‌های جان‌باختگان، اظهار کرد: دوست داشتم که در یک برنامه خوبی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنم.

آخوندی بیان داشت: همکاران من تمام تلاش خود را برای امدادرسانی و جستجو انجام داده‌اند.

وی افزود: بعد از دستور رئیس‌جمهور کارگروه کمیته رسیدگی به سانحه را تشکیل دادیم که این کمیته از 11 گروه تشکیل شد و هر کمیته در حوزه‌های مختلف وظایف خود را انجام می‌دهند.

وی بابیان اینکه نقطه دقیق سقوط هواپیمای مسافربری مشخص نیست، گفت: هواپیما در محدوده 6*15 (15 در 6 کیلومتری) کیلومتری سقوط کرده است که این محدوده را به بخش‌های کوچکت تری تقسیم کرده‌ایم، این‌که با استفاده از پهباد و سیستم‌های ماهواره‌ای در تلاش هستیم که لاشه هواپیما را جستجو کنیم.

وی بابیان اینکه از منطقه ذکرشده بازدید انجام داده‌ام، افزود: بعد از بازدیدی که از این مناطق انجام داده‌ام، با دفتر رئیس‌جمهوری، فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع صحبت کرده‌ام که پرنده‌های بیشتری را به منطقه اعزام کنند تا به جستجو سرعت بیشتری ببخشد.

وی گفت: هم‌اکنون هلی‌کوپترها این منطقه را جستجو می‌کند، اما با توجه به اینکه منطقه سخت است، قدرت و پوشش بیشتری لازم است که خواهش کردیم هلی‌کوپترهایی بیشتری به این مناطق اعزام کنند.

وی افزود: 40 تیم تخصصی به این منطقه اعزام‌شده است، یک تیم کوهنوردی مجرب به منطقه اعزام‌شده است و خودم این مسیر را به‌دقت بررسی کرده‌ام و از فرایند جستجو و شناسایی مطمئن شده‌ام.

آخوندی اظهار داشت: اینجا شرایط بسیار سخت و صعب‌العبور‌است که باید تلاش بیشتری صوت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: این حادثه یک موضوع مبهم است، لذا هیچ‌چیز مبهمی قبل از پرواز هواپیمای مسافربری وجود ندارد.

وی افزود: همه گزارش‌هایی که داده می‌شود، مبهم است و هیچ گزارشی دریافت نکرده‌ام.

آخوندی گفت: متأسفانه اظهارات غیر کارشناسی وجود دارد و این شرایط بسیار سختی است که از همه رسانه‌ها خواهشمندیم از این اظهارات پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه