English

به‌ منظور هماهنگی جستجوی هواپیمای مسافربری

ستاد بحران با حضور «آخوندی» در یاسوج برگزار شد

ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

ستاد بحران با حضور «آخوندی» در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

هم‌اکنون با حضور وزیر راه و شهرسازی ستاد بحران به‌منظور هماهنگی لازم سایر دستگاه‌ها جهت عملیات جستجو در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ساعات اولیه شنیدن سقوط هواپیمای مسافربری ستاد بحران استان در فرودگاه یاسوج تشکیل شد و هماهنگی‌های لازم برای عملیات جستجو صورت گرفت، اما به دلیل شرایط جوی هوا در روز اول این جستجو با کندی صورت گرفت.

وی افزود: درنهایت اعضای ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استانداری و معاون امور اقتصادی استانداری در منطقه پادنا حضور پیداکرده‌اند و جلساتی با استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور انجام هر چه‌بهتر عملیات جستجو تشکیل داده‌اند و تمام ظرفیت‌های استان ازجمله نیروهای انتظامی و نظامی، تیم‌های پزشکی، سپاه و بسیج استفاده کردیم.

به گزارش موج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد درنهایت از مردم شهرستان بویراحمد حاضر در مکان احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری قدردانی و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه