English

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت بودجه سال ۹۷ شهرداری است/خدمات رسانی به صورت گسترده برای عموم انجام گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ورود به محلات کمتر توسعه یافته و تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های بودجه سال 97 شهرداری است.

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت بودجه سال 97 شهرداری است/خدمات رسانی به صورت گسترده برای عموم انجام گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، اسلام باوقار در چهل و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، که با حضور شهردار بندرعباس و با دستور کار تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت بودجه سال 97 شهرداری  برگزار شد، بیان کرد: اعضای شورای شهر بندرعباس، کار بررسی و رسیدگی به لایحه بودجه شهرداری را درچندین جلسه مستمر و روزانه در دستور کار خود قرار دادند و تلاش شد که بودجه 97 شهرداری بصورت واقعی تر دیده شود.

وی گفت: برنامه ریزی برای توسعه شهر، ساماندهی، مرمت و لایروبی خورهای سطح شهر، تکمیل تقاطع های هم سطح و غیر همسطح، احداث پارکها و فضای سبز درون محلات، بهسازی بافتهای فرسوده و.... از جمله پروژه های شاخص در سال 1397 شهرداری بندرعباس است.

اولویت بودجه سال 97 تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری

رئیس شورای شهر بندرعباس در ادامه خاطر نشان کرد: اولویت بودجه پروژه های نیمه تمام بوده و پروژه جدید براساس درخواست مردم تعریف شده است و باید خدمات رسانی بصورت گسترده در سطح شهر و برای عموم انجام گیرد.

شهرداری

باوقار در ادامه با تقدیر وتشکر از تلاشهای مجموعه شهرداری در راستای توسعه فضای سبز شهر بندرعباس، گفت: در مناطق سه گانه شهرداری بندرعباس بوستانهایی دیده شده است و بوستای بیش از ده هکتار در بودجه دیده شود تا ارمغانی شایسته به مردم باشد و همه از آن منتفع شوند.

کلیات بودجه شهرداری مرکز با معادل پنج هزار و 150 میلیارد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کلیات بودجه شهرداری مرکزی و مناطق سه گانه شهرداری بندرعباس در سال 97 با رقمی معادل پنج هزار و 150 میلیارد ریال است که طبق برنامه‌های شهرداری در نظام بودجه سال آینده، از این میزان دو هزار و 500 میلیارد ریال بودجه جاری و دو هزار و 650 میلیارد ریال به بودجه عمرانی اختصاص یافته است.

وی گفت: بودجه شهرداری بندرعباس در سال آینده 49 درصد مجموع و بخش عمرانی نیز 51 درصد از کل بودجه را به خود اختصاص داده است و بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری بندرعباس 802 میلیارد ریال به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده و در مجموع بودجه سال آتی شهرداری بندرعباس نسبت به سال 96 بیش از 10 درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه