English

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری بندرعباس خبر داد

ادغام ۸ سازمان وابسته به شهرداری بندرعباس و تشکیل سه سازمان جدید

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری بندرعباس از کاهش تعداد سازمان‌های وابسته به شهرداری خبر داد و گفت: تعداد سازمان‌های وابسته از 14 به 10 سازمان کاهش یافت.

ادغام 8 سازمان وابسته به شهرداری بندرعباس و تشکیل سه سازمان جدید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شهرداری بندرعباس، اسماعیل موحدی‌نژاد در نشست با اعضا شورای شهر بندرعباس و مدیران سازمان های وابسته به شهرداری، با بیان اینکه ضوابط جدید تشکیلاتی شهرداری‌ها از سوی وزارت کشور به تمام شهرداری‌ها ابلاغ شده است، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس جزو 10 شهرداری اول در کشور است که توانست ساختار تشکیلاتی را اصلاح کند و اساسنامه و شرح وظایف سازمان‌ها را به تأیید و تصویب وزارت کشور برساند.

وی افزود: بر اساس ضوابط جدید تشکیلاتی شهرداری‌ها، معیار اصلی در ساختار اداری، جمعیت شهرها است و بر اساس جمعیت شهر بندرعباس سازمان‌های مجموعه شهرداری بندرعباس از 14 سازمان به 10 سازمان کاهش یافته است.

موحدی‌نژاد با اظهار اینکه خدمت‌رسانی بهینه و خوب برای مردم شهرمان باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد، ادامه داد: سازمان‌های اتوبوسرانی شهر و حومه، تاکسیرانی، پایانه‌های مسافربری و حمل و نقل و ترافیک با هم ادغام و سازمان جدیدی با عنوان سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ایجاد شده است.

وی در ادامه هدف از تشکیل این سازمان را ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری و برون شهری و مدیریت یکپارچه حمل و نقل بار و مسافر دانست و گفت: بستر مناسب برای دسترسی همه شهروندان به حمل و نقل ایمن و با کیفیت و همچنین حل معضل ترافیک یکی از مسایل مهم مدیریت شهری است.

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه شهرداری بندرعباس گفت: سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند نیز با یکدیگر ادغام و سازمانی تحت عنوان سازمان مدیریت پسماند فعالیتهای آنها را انجام خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه