English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

افزایش پرواز فرودگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد

نشست استاندار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان باهدف افزایش پروازهای سال آینده در فرودگاه‌های یاسوج و گچساران انجام شد.

افزایش پرواز فرودگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه مجمع نمایندگان استان در نشستی مشترک با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور پورابراهیمی رئیس این کمیسیون، معاون اداری مالی شرکت هواپیمایی ماهان و مدیر فرودگاه یاسوج برگزار شد در خصوص افزایش تعداد پروازهای فرودگاه‌های یاسوج و گچساران رایزنی و تأکید کردند.

علی‌ محمد احمدی در این نشست افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در استان و برقراری پرواز به سایر استان‌های کشور ازجمله اصفهان و مشهد را خواستار شد و گفت: در صورت تقویت ناوگان هوایی استان کمک شایانی به توسعه و پیشرفت آن به‌ویژه در حوزه گردشگری خواهد شد.

استاندار به پروژه بزرگ توسعه و بهسازی باند فرودگاه یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بهبود وضعیت باند فرودگاه یاسوج و استانداردهای لازم امکان فرود هواپیماهایی با بدنه متوسط و همچنین برقراری پروازهای عصرگاهی را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان هم گفت: با توجه به رایزنی‌ها و پیگیری‌های مکرر دکتر احمد استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای افزایش پروازها به این استان و توجه ویژه به بهسازی و طویل باند فرودگاه تلاش خواهیم کرد ظرف 2 ماه آینده همه امکانات و بسترهای لازم برای بازبینی پروازها انجام شود.

عرب نژاد، قول مساعد داد در اسرع وقت برنامه‌ریزی لازم برای افزایش پروازها و تعیین مسیرهای جدید پروازی در استان انجام گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه