English

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس‌جمهوری

استاندار کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه‌شب با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی دیدار و گزارشی از وضعیت استان در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون ارائه کرد.

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس‌جمهوری

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، علی‌محمد احمدی همچنین از دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهوری به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف برای حل مشکلات و برخی موانع فرا روی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف خبر داد.

استاندار تصریح کرد: معاون اول رئیس‌جمهوری در این دیدار همچنین با اشراف به برخی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه در استان بر شکوفا شدن این داشته‌ها با محوریت و رویکرد اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تأکید کرد.

تأمین و ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه حمل‌ونقل، توسعه و ایمن‌سازی راه‌ها، اجرای طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی، افزایش میزان بهره‌مندی استان از اعتبارات ملی به‌ویژه از صندوق توسعه ملی و تأمین منابع لازم برای تسریع در روند اجرای برخی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی ازجمله خواسته‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار خود با جهانگیری بود.

احمدی، وجود مناظر بکر و طبیعی، جنگل‌های انبوه، وجود افزون بر ۲ هزار گونه گیاه دارویی، ۱۰ درصد منابع آبی کشور با حدود ۱۱ میلیارد مترمکعب روان آب، ۲۰ درصد تولیدات نفت کشور برای سرمایه‌گذاری در صنایع وابسته و پتروشیمی را بخشی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد دانست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار تأکید کرد: شرایط لازم برای انجام سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در این استان فراهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه