English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

توانمندسازی خانواده ایثارگران با کارمندسازی آنان سازگار نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توانمندسازی خانواده ایثارگر و شهدا با کارمند سازی آنان سازگار نیست و امسال تسهیلات خوبی در طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستای اختصاص‌یافته، که جامعه ایثارگری باید در این زمینه فعالیت داشته باشند.

توانمندسازی خانواده ایثارگران با کارمندسازی آنان سازگار نیست

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، بعدازظهر امروز علی‌محمد احمدی در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور مشاور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: دیدگاه این شورا برای اجرای قانون در نشست‌ها و کارگروه‌ها است، دستگاه‌های اجرایی مأموریت‌های خود را در چارچوب قانون ارزیابی و لحاظ می‌کنند.

احمدی بیان داشت: این شورا پاسداشت میراث معنوی فرهنگ شهدا و ایثارگر است که امیدوارم در این شورا مصوباتی را برای نهادینه‌سازی این فرهنگ باشد.

وی با بیان اینکه به تأکید مقام معظم انقلاب و رهبری هرچه داریم از شهدا داریم، گفت: امنیت و جایگاه ایران در دنیا به برکت خون شهدا است.

احمدی با اشاره به اینکه این استان به نسبت جمعیت جزو اولین استان‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه ایثارگری و شهدا است، گفت: در جان و روح مردم کهگیلویه وبویراحمد فرهنگ ایثار است، زحمت‌های مسوولان برای این مردم قابل‌تقدیر است، ولی مطلوب نیست.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت کاهش تصدی‌گری است، بیان داشت: توانمندسازی خانواده ایثارگر و شهدا با کارمند سازی آنان سازگار نیست و امسال تسهیلات خوبی در طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستای اختصاص‌یافته، که جامعه ایثارگری باید در این زمینه فعالیت داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه