English

در مراسمی؛

مربیان، قهرمانان و مدال آوران لرستانی مسابقات ورزشی جهانی و پاراآسیایی معلولان تجلیل شدند

در مراسمی، از مربیان، قهرمانان و مدال آوران لرستانی مسابقات ورزشی جهانی و پاراآسیایی معلولان تجلیل شد.

مربیان، قهرمانان و مدال آوران لرستانی مسابقات ورزشی جهانی و پاراآسیایی معلولان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در مراسمی از مربیان، قهرمانان و مدال آوران لرستانی مسابقات ورزشی جهانی و پاراآسیایی، در مدرسه استثنایی تربیت خرم‌آباد تجلیل شد.

در این مراسم که معاون تربیت بدنی و سلامت؛ مشاور اجریی مدیر کل؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان حضور داشتند،  فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با تبریک افتخارآفرینی دانش آموزان معلول لرستان، گفت: در زمینه فراگیر شدن فعالیت‌های ورزشی در مدارس برنامه ریزی شده و باور داریم، هر چه بیشتر برای ورزش دانش آموزان اهمیت قائل شویم به همان اندازه مسیر پیشرفت و رسیدن به قله های افتخارات برای آینده ورزش استان و کشور را تسهیل و تامین کرده ایم.

وی، تصریح کرد: معلولیت محدودیت نیست و دانش آموزان با نیاز های ویژه با هدایت معلمان و مربیان خود این مهم را به اثبات رسانده اند .

بهرامی در ادامه افزود: با توجه به کمبودهای موجود تلاش می کنیم تا بتوانیم عرصه را برای استعداد یابی و انجام  فعالیت ورزشی این عزیزان فراهم کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم، مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز، گفت: تلاش و همت دانش آموزان با نیاز های ویژه عزیز در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی که کسب نتایج درخشان و افتخارآفرین را به همراه داشت، موجب شادی و سرور همه مجموعه آموزش و پرورش شد.

حجت مومنی افزود: این عزیزان قهرمان، با رشادت و غیرت خویش توانایی‌هایشان را نمایان کرده‌اند تا همگان باور کنند هیچ عامل و دلیلی نمی‌تواند مانع کسب موفقیت در عرصه‌های زندگی و یا فعالیت‌های ورزشی باشد و می‌توان با انگیزه و امید، قله‌های افتخار را فتح کرد.

مومنی از اهتمام تلاشگران دلسوز در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی برای خدمت به این عزیزان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری خوب بتوانیم اقدامات ارزشمند‌تری را برای عزیزان رقم بزنیم.

زهرا نظری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان نیز خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را توفیق بزرگی دانست و گفت: این ورزشکاران به رغم محدودیت‌های جسمی از تلاش برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف والای خود در عرصه ورزش که عرصه تعالی انسان است دست نمی‌کشند و به خوبی توانسته‌اند بر این محدودیت‌ها غلبه کنند.

نظری، ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران و مربیان دلسوز و حمایت همه مسئولان ابراز امیدواری کرد  با مساعدت مسئولین مربوطه شاهد زمینه حضور و فعالیت با دغدغه کمتر این عزیزان باشیم .

گفتنی است در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از سرپرستان، مربیان، قهرمانان و مدال آوران لرستانی مسابقات ورزشی جهانی و پاراآسیایی و کشوری تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه