English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

کمک ۲۱۵ میلیاردی حامیان اصفهانی به ایتام و فرزندان محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: حامیان نیکوکار اصفهانی امسال بیش از 215 میلیارد و 400 میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

کمک 215 میلیاردی حامیان اصفهانی به ایتام و فرزندان محسنین

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا شیران بیان کرد: این کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین به 15 هزار و 943 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این استان اهدا شده است.

وی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را از جمله طرح‌های موفق این نهاد دانست و افزود: اکنون 35 هزار و 199 نفر از نیکوکاران اصفهانی حمایت  شش هزار و 640 نفر از ایتام اصفهانی در طرح اکرام را برعهده دارند.

اکرام ایتام

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون حامیان بیش از 136 میلیارد ریال نقدی و 16میلیارد ریال هم غیر نقدی به ایتام اصفهان کمک کردند.

شیران افزود: همچنین در طرح محسنین هم با هدف دستگیری فرزندان خانواده های دارای سرپرست از کارافتاده و بیمار 12 هزارو 951 حامی حمایت 9 هزار و 303 فرزند مشمول این طرح را برعهده دارند و ازابتدای امسال تاکنون بیش از 51 میلیارد ریال کمک نقدی و 14 میلیارد ریال کمک غیرنقدی به این مددجویان اهدا کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد  یا مراجعه به نشانی اینترنتی mohsenin.ir ایتام و فرزندان محسنین را برای بهبود هر چه بیشتر شرایط زندگی آنها یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه