English

معاون شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد:

۵۳ هزار و ۳۷۹ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: 53 هزار و 379 خانوار روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند.

53 هزار و 379 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری موج، مجید روح‌الهی در جمع مدیران شرکت گاز، اظهار کرد: هم اکنون 18 پروژه گازرسانی در این استان در دست اجرا بوده که مهمترین آن‌ها پروژه گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک با 108 روستای تابعه است.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها 182 روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: گازرسانی به روستاهای دهستان سادات محمودی از توابع شهرستان دنا با اعتباری افزون‌بر 10 میلیارد ریال و گازرسانی به روستاهای چین لوداب با 9.4 میلیارد ریال در دست اجرا است.

روح‌الهی ابراز کرد: گازرسانی به مجموعه روستاهای کت بهمئی با اعتباری افزون بر 28 میلیارد ریال، شبکه گذاری پراکنده شهر دهدشت با 7.5 میلیارد ریال و شبکه گذاری پراکنده شهرستان بویراحمد با 11 میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرا است.

15 شهر کهگیلویه و بویراحمد گاز دار هستند

وی با اشاره به اینکه از 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد 15 شهر از نعمت گاز بهره‌مند است، افزود: 602 روستا معادل 75 درصد جمعیت روستایی این استان نیز گاز دار هستند که با اتمام پروژه‌های در دست اجرا این میزان به 80 درصد می‌رسد.

همه کرمانشاه از گاز استفاده می کنند

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمداز وجود 130 هزار و 61 مشترک شهری و 47 هزار و 666 مشترک روستایی گاز در استان خبر داد و گفت: 125 هزار و 18 خانوار شهری و 53 هزار و 379 خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

روح‌الهی بیان کرد: عملیات گاز رسانی در استان از سال 61 آغاز و در سال 63 بهره برداری از مذکور تحت مدیریت استان‌های همجوار در بخش کوچکی از جغرافیای استان آغاز شد و در سال 77 با توجه به سیاست‌های دولت و نیاز روز افزون جامعه به گاز طبیعی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تاسیس و از سال 79 فعالیت مستقل خود را برای ارائه خدمات مطلوب گازرسانی آغاز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه