English

جشن مردمی انقلاب؛

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان رضوی در پیامی از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزای موج از مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پیامی از حضور میلیونی مردم مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: مردم خداجو و ولایت مدار خراسان رضوی در سی و نهمین سالگرد بهار آزادی، همچون سیل خروشان و دشمن شکنی در رودخانه وحدت و همبستگی در یوم الله ۲۲ بهمن ثابت کردند با وجود برخی مشکلات اقتصادی که از ناحیه دشمنان خارجی و ایادی نابخرد داخلی تدارک شده بود، همچنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی، اهداف شهدای والامقام انقلاب اسلامی، به مبارزه با استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل و برائت از رژیم استبدادی عربستان و بحرین، حمایت از مظلومان فلسطین، یمن، عراق و افغانستان و حمایت از آوارگان مسلمان میانمار وفادارند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیام خود افزوده است: شما مردم در حقیقت با این حماسه، بهار دیگری به عنوان سی و نهمین رفراندوم تأیید حکومت اسلامی بر مبنای استقلال، آزادی جمهوری اسلامی خلق کردید.

در این پیام با قدردانی از مردم آمده است: زبان و قلم از تشکر وهمراهی شما با نظام مردم سالاری دینی- الهی عاجز و ناتوان است؛ حماسه سی و نهمین فجر انقلاب، دل دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان را شاد و دشمنان را افسرده و ملول کرد و انشاء... در این مسیر نورانی، برای نهضت جهانی حضرت بقیه ا... الأعظم (عج) آماده شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه