English

سرهنگ علیرضا حاجی زاده خبر داد:

اعلام محدودیت های ترافیکی ۲۲ بهمن در مشهد

محدودیت های ترافیکی و تمهیدات دستگاه های امنیتی و خدمت رسان فردا در مشهد اعمال خواهد شد.

اعلام محدودیت های ترافیکی 22 بهمن در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سرهنگ علیرضا حاجی زاده گفت: محدودیت های ترافیکی و تمهیدات دستگاه های امنیتی و خدمت رسان فردا در مشهد اعمال خواهد شد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به منظور برپایی هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن در شهر مشهد محدودیت‌‌های ترافیکی در برخی از خیابان ها و میادین اصلی اجرا می شود.

 رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از تمهیدات خاص ترافیکی در روز 22 بهمن خبر داد و افزود: توقف وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد روز یکشنبه 22 بهمن ماه تا پایان مراسم در میدان 15 خرداد و مسافت 50 متر در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا (ع) تا میدان بیت المقدس، میدان بسیج و مسافت 50 متر در اضلاع مجاور و میدان بیت المقدس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی

 حاجی زاده افزود: همچنین تردد خودروها در بولوار جمهوری اسلامی تا میدان 15 خرداد، تقاطع نخریسی، طول خیابان فدائیان اسلام تا میدان 15 خرداد، تقاطع بی سیم، طول خیابان بهار تا میدان بسیج، بولوار خرمشهر تا میدان 15 خرداد و تقاطع شهید اندرزگو تا میدان بیت المقدس ممنوع بوده و از تردد وسایل نقلیه در این معابر جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اعمالمحدودیت های ترافیکی در مشهد از شهروندان خواست به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم راهپیمایی 22 بهمن برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه