English

وزیر اطلاعات در جمع راهپیمایان کرمانشاه؛

انقلاب اسلامی ایران با پایمردی به آرمان‌های خود می‌رسد/دشمنان بدانند هرگز خواب توطئه آن‌ها تعبیر نمی‌شود

حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران با پایمردی به آرمان‌های خود می‌رسد و ملت ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی به قدرت بزرگ منطقه بدل شده و دشمنان این انقلاب بدانند که خواب‌ توطئه آن‌ها هرگز تعبیر نمی‌شود.

انقلاب اسلامی ایران با پایمردی به آرمان‌های خود می‌رسد/دشمنان بدانند هرگز خواب توطئه آن‌ها تعبیر نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، وزیر اطلاعات در جمع راهپیمایان 22 بهمن در کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران مظهر وعده خداوند به انسان‌های مقاوم است، ابراز داشت: تجربه تاریخی ثابت کرده که ملت‌های همواره مقاوم در برابر ظلم، پیروز هستند و نمونه بارز آن را در دهه معاصر می‌توان در بهمن 57 و پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به‌وسیله امام راحل در دو مرحله سال 42 و سال 56 به‌صورت شعله‌ای فروزان درآمد، گفت: در شرایطی که هیچ‌یک از تحلیلگران سیاسی باور نداشتند که انقلابی ایجاد و مبارزات سراسری شود اما امام (ره) در زمان یأس و ناامیدی مبارزان پرچم انقلاب را برافراشت.

راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه

رمز پیروزی امام راحل در سال 57، مردمی کردن انقلاب اسلامی ایران بود

وی گفت: امام در آن دوران بازاریان را دعوت کردند و اعلام کردند که دسته‌دسته شدن هیئت‌های مذهبی صحیح نیست و باید باهم یکی شده و در برابر شاه به مبارزه بپردازند بنابراین هیئت‌های مؤتلفه اسلامی شکل‌گرفته و بازار وارد مبارزه شد.

وزیر اطلاعات به مردمی کردن انقلاب اسلامی ایران در بحبوحه آن دوران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امام خمینی (ره) در آن دوران علما و حوزه‌های علمیه در کنار بازاریان، دانشجویان، نظامیان و از هر قشر و مسلکی را وارد گود مبارزه کرده و با درک خطرات مبارزه با طاغوت، پیش از همه سینه خود را سپر کرد و فرمود که سینه خود را برای سرنیزه‌ها آماده کرده‌ام و این‌چنین حماسه 15 خرداد شکل گرفت تا نطفه انقلاب منعقد شود.

علوی با اشاره به اینکه در هر انقلابی فاز سیاسی و نظامی وجود دارد اما امام هیچ‌وقت سراغ فاز نظامی نرفت، گفت: هنگامی‌که با امام مطرح شد که انقلابیون اسلحه‌دارند و اجازه می‌دهید جواب گلوله دژخیمان شاه را به‌جای گل با گلوله بدهیم امام فرمودند این افراد با شاه نیستند و ارتش متعلق به مردم است که باید به صفوف مردم بپیوندد.

وی افزود: امام نیروهای مسلح را جزئی از مردم می‌دانست و برای پیروزی انقلاب دست به اسلحه نبرد و در برابر نیروهای مسلح قرار نگرفت و با این سیاست حکیمانه سبب پیوستن نیروهای مسلح به مردم شدند.

وزیر اطلاعات توطئه دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران از همان سال ابتدایی پیروزی تاکنون عنوان کرد و افزود: امام راحل باتدبیر خود سپاه را شکل داد که در برابر کودتاها و توطئه‌ها ایستادگی کند و بسیج ارتش بیست‌میلیونی را پایه‌گذاری کردند و توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و امروز ایران اسلامی به برکت همان تدابیر همواره در مقابل منافقین و دشمنان خارجی با صلابت ایستادگی می کند.

علوی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به قدرت عظیمی تبدیل‌شده و مرزها را درنوردیده است، عنوان کرد: جبهه مقاومت در لبنان سوریه و عراق داعش را زمین‌گیر می‌کند بنابراین باید همیشه استقامت داشته باشیم و امروز دشمنان بدانند که ایران یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است و تمام توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه