English

همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن؛

شعارهای ضد استکباری در آسمان رشت طنین انداز شد

با حضور باشکوه مردم رشت در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهدای ذهاب رشت(پیاده راه فرهنگی) شعارهای ضد استکباری در آسمان رشت طنین انداز شد.

 شعارهای ضد استکباری در آسمان رشت طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، هم اکنون در سراسر استان گیلان به ویژه میدان شهدای سرپل ذهاب رشت با حضور باشکوه مردم شهرباران های نقره ای در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با یوم الله 22 بهمن، شعارهای ضد استکباری، مرگ بر امریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت فقیه، الله اکبر، و... در آسمان ای شهر طنین انداز شد.

مردم شهید پرور استان گیلان اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله ، بنیانگذار این روز روح الله روح الله یکصدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) رساتر از همیشه فریاد زده و تبعیت خویش از مقام معظم رهبری را اعلام می کنند.

اکنون مردم استان از مسیرهای تعیین شده با شعارهای خود و با در دست داشتن پلاکاردهایی شامل تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در نظم و شکوه خاصی در حال حرکت به میعادگاه ها هستند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران همچون سال های گذشته به شکوه این مراسم افزوده است.

گفتنی است؛ مردم این شهر همزمان با مردم سایر نقاط استان گیلان از ساعت 9 ، از مسیرهای پنج گانه خود را به میعادگاه می رسانند تا بار دیگر به دشمنان نظام اسلامی ثابت کنند که همواره در صحنه حضور دارند و با جان و دل، از انقلاب اسلامی و آرمان های آن پاسداری می کنند.

گروه سرود دانش آموزی همسرایان فجر نیز هم اکنون برنامه خود را اجرا کردند.

آیت الله حسینی بوشهری، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، سخنران راهپیمایان یوم الله 22 بهمن شهر رشت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه