English

استاندار کرمانشاه:

تخصیص ۲۸۴۹ میلیارد تومان بودجه دولتی برای دور دوم کمک به زلزله‌زدگان

استاندار کرمانشاه گفت: با پیگیری نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی،2849 میلیارد تومان بودجه دولتی برای دور دوم کمک به زلزله‌زدگان تخصیص یافت.

تخصیص 2849 میلیارد تومان بودجه دولتی برای دور دوم کمک به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند با اعلام خبر تخصیص 2849 میلیارد تومان بودجه دولتی برای دور دوم کمک به زلزله‌زدگان، ابراز داشت: در دور دوم کمک به‌به زلزله‌زدگان کرمانشاه، ساخت و باز سای اصولی و استاندارد مناطق در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه در خصوص اقدامات اجرایی مرحله لول کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، تأکید کرد: بانک‌های عامل در مناطق زلزله‌زده باید تا روز بیستم اسفند کار عقد قرارداد و تکمیل پرونده‌های پرداخت تسهیلات را پیگیری کنند.

باید از ظرفیت‌های تولیدی استان برای ساخت‌وساز مناطق زلزله‌زده استفاده شود

وی اظهار داشت: با حمایت‌های دولت و بنیاد مسکن یک بازار پنج هزار میلیارد تومانی برای ساخت‌وساز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ایجادشده است که تولیدکنندگان و تجار مصالح و امور ساختمانی استان باید ضمن کمک به هم استانی‌های زلزله‌زده، از این بازار برای رونق کسب‌وکار خود استفاده کنند.

بازوند بابیان این مطلب که بازار فروش مصالح و خدمات حوزه ساخت‌وساز در جریان بازسازی مناطق زلزله‌زده می‌تواند واحد‌های اقتصادی این حوزه را از رکود خارج نموده و احیاء کند، خاطرنشان ساخت: هر هفته ۶۰۰ اسکلت از واحد‌های روستایی برپا می‌شود که دستگاه‌های مربوطه باید به‌گونه‌ای مدیریت کنند که مصالح ساختمانی لازم برای تکمیل آن در بازار داخل استان تأمین شود.

استاندار کرمانشاه

توجه ویژه دولت به کرمانشاه / مدیران برای جذب سریع اعتبارات دست بجنبانند

وی گفت: بر اساس رصد دقیقی که انجام‌شده است از میان خانواده‌هایی که بعد از زلزله صاحب فرزند شده‌اند حدود ۳۶۰ خانواده بدون کانکس مانده‌اند که به آن‌ها پیشنهاد دادیم که در هتل‌های قصرشیرین با هزینه دولت مستقر شوند، اما تمایلی از خود نشان ندادند لذا بنیاد مسکن به‌گونه‌ای عمل کند که نهایتاً تا قبل از پایان بهمن‌ماه هیچ خانواده دارای نوزادی بدون ‌کانکس نباشد.

استاندار کرمانشاه افزود: در روز یکشنبه هیئت دولت مصوبه بسیار خوبی تصویب کرد که به‌موجب آن کمک‌های بلاعوض، عمرانی و تسهیلات درمجموع ۲۸۴۹ میلیارد تومان در قالب دور دوم کمک به زلزله‌زدگان اختصاص یابد لذا دستگاه‌ها هرچه سریع‌تر تدابیر لازم را برای جذب به‌موقع و هزینه کرد صحیح این اعتبارات اتخاذ نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی