English

استاندار کرمانشاه خبر داد

تخصیص ۱.۵ میلیارد دلاری اعتبار دولت برای اشتغال در روستاها

استاندار کرمانشاه از اختصاص اعتبارات 1.5 میلیارد دلاری از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال در روستاها خبر داد و گفت: روستاییان برای استفاده از این منابع مالی دولت طرح‌های خود را ارائه کنند و در جذب این اعتبارات تلاش نمایند.

تخصیص 1.5 میلیارد دلاری اعتبار دولت برای اشتغال در روستاها

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند ضمن تأکید بر توسعه اشتغال در روستاها، ابراز داشت: در مسیر توسعه و پیشرفت پایدار اشتغال در روستاها، این تسهیلات اشتغال‌زایی بروکراسی اداری ندارد و روستاییان به‌آسانی می‌توانند آن را دریافت کنند.

استاندار کرمانشاه، در آیین افتتاح گازرسانی به 19 روستای اسلام آبادغرب در جمع مردم روستای 'چالاوبکر' این شهرستان، گازرسانی به روستاها را یکی از برنامه‌های دولت در راستای توانمندسازی این مناطق دانست و افزود: در دولت تدبیر و امید درزمینهٔ گازرسانی به روستاها بسیار خوب عمل شده است.

استاندار کرمانشاه

توانمندسازی روستاها یکی از اهداف مهم دولت است

بازوند، توانمندسازی روستاهای کرمانشاه را یکی از مهم‌ترین اهداف دولت در این مناطق دانست و گفت: وضعیت روستاها هم‌اکنون به نسبت قبل از انقلاب قابل‌مقایسه نیست و البته در این مسیر در دولت دوازدهم ایجاد اشتغال در روستاها را جزء برنامه‌های اساسی خود قلمداد می‌کند.

وی اختصاص اعتبارات 1.5 میلیارد دلاری از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌های اشتغال‌زایی را از دیگر برنامه‌های دولت برای روستاها دانست و گفت: روستاییان برای استفاده از این منابع مالی دولت طرح‌های خود را ارائه کنند و در جذب این اعتبارات تلاش نمایند.

استاندار کرمانشاه، رسیدگی به زلزله‌زدگان را یکی از اولویت‌های استان دانست و گفت: زلزله شوک اقتصادی بزرگی به استان وارد کرد و پنج هزار میلیارد تومان خسارت به استان وارد کرد.

بازوند اظهار داشت: در این زلزله، 102 هزار احد مسکونی تخریب و دچار خسارت شدند که برای بازسازی این واحدها 47 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ضمن تأکید بر تخصیص بودجه جداگانه برای ایجاد اشتغال در روستاها، به اختصاص 12 هزار و میلیارد ریال بودجه برای اشتغال‌زایی در کرمانشاه اشاره کرد و از مردم خواست از این اعتبارات برای ایجاد شغل استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه