English

به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر؛

بازدید از موزه تنوع زیستی اصفهان رایگان است

به مناسبت دهه فجر بازدید از موزه تنوع زیستی واقع در اداره حفاظت محیط زیست اصفهان رایگان است و مردم می‌توانند برای آشنایی با نمونه‌های حیوانات و حیات وحش از این موزه بازدید کنند.

بازدید از موزه تنوع زیستی اصفهان رایگان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، به مناسبت ایام الله مبارک فجر مردم می‌توانند برای آشنایی با نمونه‌های حیوانات و حیات وحش از  موزه تنوع زیستی اصفهان به صورت رایگان بازدید کنند.

موزه‌های تنوع زیستی در آشنایی مردم هر شهر با ویژگی‌های جانداران و حیات وحشی که به طور طبیعی قادر به مشاهده آن در طبیعت نیستند و ضرورت حفظ و نگهداری از حیوانات، دارای ارزش ویژه‌ای است همچنین پژوهشگران هر شهر می‌توانند با ورود به این موزه‌ها تحقیقات لازم را بر روی گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری انجام دهند.

موزه تنوع زیستی اصفهان

این موزه‌ها نمونه‌ها و ذخایر متنوع جانوری و گیاهی و به عبارتی گویا ذخایر غیر زنده ژنها مورد عملیات‌های شناسایی، ثبت، ضبط و طبقه بندی قرار گرفته و برای نسل‌های آینده و به منظور ارائه خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه علوم طبیعی و حیات وحش به جامعه، ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به محیط زیست، بررسی و بیان روند تکامل و دیگر اهداف نگهداری می‌شود.

موزه تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با مساحت ۳۰۰ متر مربع و فضای نمایشگاهی ۶۰ مترمربع در سه طبقه منظم شده است.در این موزه ۶۹۴ نمونه انواع ماهی ها، دوزیستان، خزندگان، پرندگان، پستانداران، صدف های دریایی، مرجان ها، سنگ ها، کانی ها و گیاهان به همراه ۳۸ قاب حشره نگهداری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه