English

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان:

استان اصفهان ۵۰ هزار بیمه شده کارگران ساختمانی دارد

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: استان اصفهان دارای ۵۰ هزار بیمه شده کارگر ساختمانی است و از این رو اجرای قانون جدید بر درآمد بیمه تاثیر زیادی داشت.

استان اصفهان ۵۰ هزار بیمه شده کارگران ساختمانی دارد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمد گورابی  در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه با اجرای قانون جدید بیمه کارگران ساختمانی در استان اصفهان با کاهش ۷۷ میلیارد تومانی منابع تامین اجتماعی رو به رو بودیم، افزود: استان اصفهان دارای ۵۰  هزار بیمه شده کارگر ساختمانی است و از این رو اجرای قانون جدید بر درآمد بیمه تاثیر زیادی داشت.

وی افزود:در 4 سال گذشته به انداز 40 سال پیشرفت فضای فیزیکی داشته‌ایم و به‌اندازه 10 سال نیز درزمینهٔ تجهیزات پزشکی جلو افتادیم.

در استان اصفهان 24 هزار نفر از بیمه بیکاری استفاده می کنند

گورابی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 24 هزار نفر در این استان از مزایای بیمه بیکاری استفاده می‌کنند و این تنها یک نمونه از تعهدات پرداختی سازمان تأمین اجتماعی است.

سازمان تامین اجتماعی

وی ادامه داد: میزان مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از کارفرمایان در سال 95 حدود 880 میلیارد تومان بود، درحالی‌که این رقم در شش‌ماهه ابتدای سال 96 به بیش از هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: جمعیت تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در کشور 41 میلیون و 712 هزار نفر است که 8 درصد از این جمعیت به تعداد 3 میلیون و 314 هزار نفر در استان اصفهان زندگی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه