English

رئیس پلیس امنیت عمومی کشور تاکید کرد؛

حفظ ارزش‌ها یک مسئولیت اساسی برای نیروی انتظامی است

رئیس پلیس امنیت عمومی کشور در همایش تخصصی روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان گیلان حفظ ارزش‌ها را یک مسئولیت اساسی برای نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: پلیس با تمام توان و با تمام ظرفیت برای دفاع از ارزش های اسلامی در صحنه ظاهر می شود.

حفظ ارزش‌ها  یک مسئولیت اساسی برای نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رئیس پلیس امنیت عمومی کشور حفظ ارزش ها را یک مسئولیت اساسی برای نیروی انتظامی برشمرد.

 سردار رضاییان در همایش تخصصی روسای کلانتری و پاسگاه‌های استان  گیلان که با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد،  با بیان اینکه در نگرش سیستمی، کارکرد و نتیجه از اهمیت یکسانی برخوردار هستند، گفت: تلاش برای خدمت‌رسانی به شهروندان و امنیت‌بخشی به جامعه نباید در هیچ شرایطی متوقف شود.  

وی با اشاره به اینکه امروز مقام معظم رهبری، روسای قوه و همه مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند، تصریح کرد: پلیس سرباز ولایت است.  

رئیس پلیس امنیت عمومی کشور با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: همه تیرهای استکبار و صهیونیست برای خدشه‌دار کردن اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی به سنگ خورده است.  

همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان گیلان

تلاش برای امنیت‌بخشی جامعه توقف ناپذیر است

سردار رضاییان آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را جدی توصیف کرد و افزود: باید با پالایش چنین فضاهایی، تهدیدهای آن را به فرصت تبدیل کرد.  

این مقام انتظامی حفظ ارزش‌ها را یک مسئولیت اساسی برای نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: پلیس با تمام توان و با تمام ظرفیت برای دفاع از ارزش های اسلامی در صحنه ظاهر می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه