English

فرمانده ناجا گفت:

نیروی انتظامی خود را پاسدار نظام می داند

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی خود را پاسدار ارزش‌های انقلابی می‌داند و در این راستا در عرصه‌‌های مختلف با ناهنجاری‌ها مقابله کرده است، هر چند رسیدن به حق مردم و نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی نیازمند تلاش بیشتری است.

نیروی انتظامی خود را پاسدار نظام می داند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب انجام شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی با حضور خود در نقاط مختلف کشور سبب ارتقا امنیت و آرامش کشور شده است، اظهار کرد:‌ با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا امنیت را ارتقا دهد و بتواند به مردم خدمت کند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف شاهد خدمات نیروی انتظامی هستیم، اضافه کرد: سازمانی همانند نیروی انتظامی با این گستردگی وظایف در کشور وجود ندارد؛ همانطور که رهبر انقلاب اسلامی تاکید دارند تلاش می‌کنیم تا در طراز انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:‌ به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی آبروی نظام اسلامی است و افرادی که در این مجموعه فعالیت دارند نزد خداوند متعال جایگاهی ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران شریف و بزرگوار هستند، عنوان کرد: مردم ایران در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف به خوبی توانایی خود را به اثبات رسانده‌اند به همین علت باید خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

اشتری از اهتمام نیروی انتظامی در حوزه فرهنگ‌سازی و اقدامات پیشگیرانه یاد کرد و ادامه داد: پلیس در راستای جلوگیری از تصادفات گام‌های مطلوبی برداشته است و در این راستا با وجود اینکه یک و نیم میلیون وسیله نقلیه به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه شده اما آمار جان‌باختگان تصادفات کشور ۵۷۷ نفر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در حوزه مقابله با آسیب‌های فضای مجازی گام‌های مطلوبی برداشته است، تصریح کرد: نیروی انتظامی خود را پاسدار ارزش‌های انقلابی می‌داند و در این راستا در عرصه‌‌های مختلف با ناهنجاری‌ها مقابله کرده است، هر چند رسیدن به حق مردم و نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی نیازمند تلاش بیشتری است.

اشتری با تاکید بر اینکه حضرت معصومه سلام‌الله علیها برکتی برای کشور ایران و جهان اسلام هستند، عنوان کرد: امیدواریم با رسیدن به اهداف مورد نظر نظام اسلامی بتوانیم قدردان این بانوی کریمه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه