English

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

بازسازی پیاده روهای بندرعباس هدر رفت سرمایه است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، گفت: بعضا مشاهده میشود شهرداری پیاده روهای سالم را خراب کرده و نسبت به اجرای مجدد اقدام میکند. چگونه است که مردم این گونه هدر رفت سرمایه را می بینند ولی ناظران شهرداری قادر به دیدن و کنترل نیستند؟

بازسازی پیاده روهای بندرعباس هدر رفت سرمایه است

به گزارش خبرگزاری موج، فیصل دانش به اجرای نادرست پیاده روهای بندرعباس از سوی شهرداری اشاره کرد.

وی در سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار بحث و بررسی بودجه درحوزه عمرانی شهرداری بندرعباس و با حضور معاونین برنامه ریزی، عمرانی و شهرسازی و شهرداران مناطق سه گانه برگزارشد بیان کرد: متأسفانه  پیاده روهایی که اجرای دوباره آن هیچ ضرورتی ندارد انجام شده و بعضا مشاهده میشود شهرداری پیاده روهای سالم را خراب کرده و  نسبت به بازسای پیاده روهای بندرعباس  مجدد اقدام میکند.!! چگونه است که مردم این گونه هدر رفت سرمایه را می بینند ولی ناظران شهرداری قادر به دیدن و کنترل نیستند؟!!

مردم حق دارند نگران باشند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در خصوص احداث پیاده روها در شهر بندرعباس متأسفانه ، بیشتر مواقع پروژه ها به درستی و بر طبق قاعده انجام نمی شود، که این خود یک معضل برای شهروندان محسوب می شود. مردم از اجرای بعضی  پروژه ها حس و حال خوبی ندارند،

بنظرم بعنوان نماینده مردم میبایست متذکر شد ،مردم بخوبی چنین رفتارهایی را می بینند و حق دارند نگران باشند.!!

وی با بیان اینکه پروژه مناسب سازی پیاده روها  کار مثبت و خوبی است، اما در اجرا و ساخت پیاده روها مردم تصور میکنند سرمایه آنها که تحت عنوان عوارض پرداخت میشود از سوی شهرداری به هدر می رود.

برخی معابر نیاز به بازسازی مجددا ندارند

دانش افزود: در بعضی معابر و خیابانها نیاز به کندن دوباره پیاده روها نیست،!! بعضی پیاده روها بدون نقص و ایراد ساخته شده​

اند ولی شاهد هستیم که شهرداری بدون ملاحظه، اقدام به خراب نمودن این پیاده روها می کند و برای اصناف و مغازه داران مشکلاتی بوجود آورده است.

وی بیان کرد: بعنوان مثال در کنار ساختمان ملکه آسمانها قبلاً پیاده رویی که با هزینه مردم ساخته شده بود بسیار زیبا و مناسب در شا'ن مردم بود ولی شهرداری اقدام به تخریب این پیاده رو نموده و باعث رنجش مردم از این وضعیت شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: چرا پیاده رو درجایی که هیچ عابر پیاده ای عبور نمی کند و نیازی به ساخت ندارد از سوی شهرداری انجام می شود در حالیکه جاهایی که نیاز است و بایستی اجرا شود، نه  تنها اجرا نمی شود بلکه با تهدید اصناف را دعوت به مشا​​رکت میکند؟!!

بازسای پیاده روهای بندرعباس

به شهرداری اجازه نمی دهیم برای مشارکت مردم پول اجباری دریافت کند

دانش با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری وظایفش را باید به درستی و طبق قانون انجام دهد تأکید کرد: نمایندگان مردم در پارلمان محلی این اجازه را به مجموعه شهرداری نمی دهد که برای مشارکت مردم پولی اجباری دریافت کند، شهرداری باید وظیفه خود را به درستی و برطبق قانون انجام دهد. طبیعی است که مردم وقتی از سوی شهرداری اقدام مثبتی را ببینند خود حاضر به مشارکت خواهند بود.​

هدر رفت سرمایه مردم تحت عنوان پروژه شهرداری

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص  بازسازی و ترمیم جداول در سطح شهر شاهدیم که جدولهای سالم با بیل  مکانیکی خراب می شوند و دوباره  تحت عنوان پروژه شهرداری نصب میگردند، آیا با اینکار سرمایه مردم به هدر نمی رود؟

دانش در پایان گفت: باید در بودجه از هدر رفت سرمایه جلوگیری گردد، وی از دیگر اعضاء محترم شورا خواست تا با دقت نظر بیشتری به بررسی بودجه سال ٩٧ شهرداری بپردازند تا شاهد ارائه خدماتی بهینه و شایسته درخور مردم شریف بندرعباس باشیم. و از بازسازی پیاده روها، جدول گذاری ها و کارهای عمرانی خرد که لزومی در اجرای انها وجود ندارد جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه