English

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

افتتاح بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر/بهره برداری از ۹۴کیلومتر پروژه راهسازی در دهه مبارک فجر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفتت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 94 کیلومتر پروژه راهسازی، یک هزارو 277 واحد مسکن مهردر استان اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح بیش از 1200 واحد مسکن مهر/بهره برداری از 94کیلومتر  پروژه راهسازی در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت اله غلامی اظهار داشت : 94 کیلومتر پروژه راهسازی، یک هزارو 277 واحد مسکن مهر، اجرای 10 عملیات عمران وبهسازی شهری در مجموع با اعتباری بیش از 1500 میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح 1200 واحد مسکن مهر در استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 1200 واحد مسکن مهر استان اصفهان افتتاح و به متقاضیان تحویل می‌گردد.

مسکن مهر

غلامی بیان کرد: از این تعدادمسکن مهر 715 واحد آن مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر، 78 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و 484 واحد مربوط به شهر فولاد شهر می باشد که آماده تحویل به متقاضیان است.

وی اذعان داشت: از 150 هزار و 352 واحد مسکن مهر دارای متقاضی در برنامه استان اصفهان تاکنون 146 هزار و 106 واحد  افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که با برنامه ریزی صورت گرفته باقیمانده پروژه های مسکن مهر استان به تعداد 4250 واحد از دهه فجر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و از این میزان 1277 واحد  با میانگین اعتباری بیش از 830 میلیارد ریال دردهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: 3 باب مدرسه ، 2 باب زمین ورزشی، 1 باب مسجد، 1 پایگاه بسیج و 1 باب کلانتری نیز در شهرهای جدید بهارستان و فولادشهر آماده افتتاح می باشد.

 مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان خاطرنشان ساخت: 28 کیلومتر از پروژه باند دوم داران–الیگودرز با اعتبارات اختصاصی از محل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور و با اعتبار 280 میلیارد ریال نیز در دهه مبارک فجر آماده افتتاح است که 15 کیلومتر آن از پلیس راه دامنه تا ازناوله و 13 کیلومتر از بویین میاندشت تا ناغان به بهره برداری خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه