English

فرماندار تالش خبر داد:

بهره برداری از ۳۴۵ پروژه عمرانی در دهه فجر ۹۶

فرماندار تالش گفت: 345 پروژه عمرانی و طرح با اعتباری بالغ بر ۵۳ و نیم میلیارد تومان در دهه فجر ۹۶ مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بهره برداری  از 345 پروژه عمرانی در دهه فجر ۹۶

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید عیسی مهدوی با اشاره به اینکه سال اول دوره دوم دولت تدبیر و امید را در پیش داریم افزود: خوشبختانه با وجود تمام مشکلات اقتصادی که بدلیل تحولات جهانی و تحریم ها با آن روبرو بوده ایم در این دولت شاهد توازن در بهم ریختگی های جهانی و بهبود شرایط کشور در نظام بین الملل و همچنین مهار مشکلات اقتصادی داخلی نطیر تورم بوده ایم که نشان از تدبیر و مدیریت صحیح می باشد‌.

فرماندار تالش با تاکید بر مساله اشتغال اعلام کرد: امسال در موضوع اشتغال در ۵ محور طرح های مختلف و بودجه مناسب در نظر گرفته شده که طرح تکاپو تحت عنوان رونق تولید و اشتغال فراگیر و اشتعال پایدار روستایی و  عشایری و مشاعل خانگی و اشتغال زایی حمایتی که مختص کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از این جمله اند که  بیش از ۱۶۱ میلیارد تومان سهم تالش که ۸ونیم درصد تسهیلات از بودجه اختصاصی گیلان را شامل می گردد برای این طرح هاست.   

وی در تشریح طرح های دهه فجر گفت: امسال  ۳۲۷پروژه و ۱۸طرح تولید اقتصادی با صرف اعتبار بیش از ۵۳ ونیم میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۶۲ نفر می باشد.   

فرماندار تالش گفت: در دهه فجر امسال ۳۴۵پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۵۷۱۳۰۰۰۰۰۰ریال در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.                                                    

 وی در ادامه در تشریح تعداد طرحها در اشتعال فراگیر را ۶طرح جهاد، ۲۳طرح معدن و تجارت، ۱۰طرح‌شیلات و ۹طرح میراث فرهنگی عنوان نمود.                                    

مهدوی ۴۰۸طرح با اشتعال ۸۱۱نفر در جهاد کشاورزی ۱۸طرح با اشتعال برای ۲۹۵ نفر در صنعت و معدن و۲۱طرح با ایجاد شعل برای ۱۵۵نفر در شیلات و ۴۵۷طرح با اشتعال برای ۴۵۷نفر از طرح های اشتعال پایدار بر شمرد.                                

وی طرح های بنگاه های متوسط را برای جهادکشاورزی ۱۴۹طرح و ۷طرح برای صنعت و معدن هرکدام  با جذب ۱میلیارد اعتبار  نام برد.                               

سید عیسی مهدوی ادامه داد: جذب اعتبار در مشاغل خانگی ۸۱طرح صنعت و معدن ۹۶طرح میراث فرهنگی ۹۳طرح ارشاد ۱۹طرح کمیته امداد ۱۳۱ طرح و بهزیستی ۷۷طرح بوده است.                             

نماینده عالی دولت در این جلسه خاطر نشان کرد: در دهه ی فجر امسال شاهد رشد بسیار بالایی در تعداد و میزان اعتبار پروژه ها نسبت به سال گذشته خواهیم بود که این مهم نشان از فعالیت مستمر و مدون دولت با وجود تمام مشکلات اقتصادی موجود است چرا که با حداقل منابع موجود حداکثر بهره برداری ها را صورت داده است.     

نشست خبری فرماندار تالش

تشکیل تعاونی توسعه در شهرستان تالش        

فرماندار تالش با تاکید بر اینکه وظیفه ی ما ایجاد امید در مردم است گفت: با ذکر فعالیت های مثبت دولت و تحلیل صحیح فعالیت های اقتصادی و عمرانی انجام شده، مردم را به آینده ی اقتصادی و اجتماعی کشور خود امیدوار کنید.

مهدوی گفت: خوشبختانه تعاونی توسعه شهرستان در تالش تشکیل شده که با حمایت مستمر در آینده نتایج مثبت و مثبتی در پی خواهد داشت.

فرماندار تالش با بیان اینکه همواره نوعی منطق تعاون گریزی در مسئولین بچشم میخورد گفت: تعاونی ها مشارکت در فعالیت های اقتصادی را تقویت می کنند و بایستی مورد حمایت قرار گیرند

وی با ذکر این نکته که روستاییان پایه و اساس تولید و اقتصاد کشور هستند در این رابطه ادامه داد: برای آبادانی و رفاه روستاییان در جهت ماندگاری افراد و بهبود شرایط زندگی روستاییان تدابیر و طرح های زیادی ارائه شده که متعاقبا اعلام می شود بویژه نقش دهیاری ها در اجرا و بهره برداری بسیاری از این پروژه ها غیر قابل انکار است.

مهدوی از کشاورزی بعنوان یکی از مهمترین محورهای آمایشی توسعه نام برد و افزود: بیش از ۵۰درصد اشتغال شهرستان ما از کشاورزی باغات و مزارع تامین میگردد‌ و این بخش نیازمند توجه ویژه است.                                    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه