English

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه هشدار داد:

شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه هرچه زودتر فعالیت و تبلیغ را متوقف کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه به شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه هشدار داد که هرچه زودتر فعالیت و تبلیغ را متوقف کنند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه هرچه زودتر فعالیت و تبلیغ را متوقف کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،  مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه ضمن انتقاد از فعالیت بدون مجوز شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه، ابراز داشت: فعالیت کنونی شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه و ارائه تبلیغات برای جلب اعتماد شهروندان مغایر قانون است، به‌شدت با متخلفین برخورد می‌شود.

سجاد سلیمانی بابیان این مطلب که سعی کرده‌ایم ابتدا بااطلاع رسانی و هشدار به شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه که فاقد مجوز هستند، آنان را به عواقب ادامه فعالیت آگاه سازیم اما در صورت عدم توجه به این اخطار و هشدارها، از طریق قانونی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

تبلیغات بی مجوز شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه

تبلیغات بی مجوز شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه ، به سرنوشت اسپات و کاردو دچار می‌شوند

وی با اشاره به اینکه پیش‌ازاین نیز شرکت‌های غیرقانونی و فاقد مجوز تاکسی آنلاین ‌اسپات و کاردو، با همکاری اداره اماکن عمومی پلمپ شدند، افزود: مطابق ماده 9 قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و همچنین ماده 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مسئولیت حمل‌ونقل در شهر و حومه آن به‌منظور حفظ امنیت شهروندان، برعهده‌گرفته شهرداری گذاشته‌شده است که این وظیفه را سازمان‌های تاکسیرانی شهرداری انجام می‌دهند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تصریح کرد: بر این اساس هرگونه فعالیت غیرقانونی و بدون مجوز برای شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه و حتی شرکت‌های سنتی، ممنوع و با آن‌ها برخورد می‌شود.

سلیمانی با تأکید بر اینکه هرگونه فعالیت برای این‌گونه شرکت‌ها مستلزم اخذ مجوز از شهرداری محل فعالیت است، یادآور شد: لایحه ساماندهی فعالین این بخش در قالب شرکت‌های تعاونی یا خصوصی که به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال‌شده بود تصویب‌شده و بنابراین درخواست‌های متقاضیان جهت سیر مراحل و ثبت در دست اقدام است که پس از تائیدیه های نهائی بلافاصله این امر اجرا و نسبت به ساماندهی تاکسی‌های آنلاین اقدام خواهد شد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تصریح کرد: تا زمان اخذ مجوز و ساماندهی شرکت‌های تاکسی آنلاین کرمانشاه، هرگونه فعالیت از سوی آنان غیرقانونی بوده و مشمول اعمال قانون خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه