English

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه:

بیش از ۸۰ درصد تاکسی‌های فرودگاه کرمانشاه نوسازی شده‌اند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه بر ضرورت نوسازی تاکسی‌های فرودگاه تأکید کرد و گفت: حدود 60 تاکسی در فرودگاه کرمانشاه به جابه‌جایی مسافران می‌پردازند که تاکنون بیش از 80 درصد تاکسی‌های با عمر بیش از ده سال این فرودگاه نوسازی شده‌اند.

بیش از 80 درصد تاکسی‌های فرودگاه کرمانشاه نوسازی شده‌اند

سجاد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکسی‌های فرودگاه کرمانشاه روزانه به‌طور میانگین حداقل 200 سرویس ارائه می‌دهند، افزود: در 6 ماهه اول امسال حداقل 37 هزار و 200 سرویس ارائه‌شده و 112 هزار مسافر توسط تاکسی‌های ویژه فرودگاه جابه‌جاشده‌اند.

وی یادآور شد: تاکسی فرودگاه مجهز به تاکسی‌متر هستند و تمامی پرداخت‌ها با تاکسی‌متر محاسبه می‌شود.

سلیمانی با اشاره به برگزاری مستمر کلاس‌های آموزشی مشتری مداری، صنعت توریسم و... برای تاکسیرانان فرودگاه، ادامه داد: کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان فرودگاه به‌صورت ماهانه با محوریت اخلاق حرفه‌ای، قانون مداری،آشنایی با صنعت توریسم و گردشگری، زبان مقدماتی و.....با حضور کارشناسان مرتبط برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه  از برنامه‌ریزی این سازمان برای بهبود خدمات‌رسانی تاکسی فرودگاه خبر داد و افزود: این برنامه در راستای تکریم مسافران و ارائه خدمات در شأن آن‌ها است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی