English

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توقیف ۱۳ خودروی سواری حامل کالای قاچاق با ارزش یک میلیارد و ۴۱۷ ریال

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از توقیف ۱۳ دستگاه خودروی سواری سبک حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال خبر داد.

توقیف ۱۳ خودروی سواری حامل کالای قاچاق با ارزش یک میلیارد و 417 ریال

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مهدی انصاری اظهار کرد: این کشفیات توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران انجام شده است و با توجه به اینکه این شهرستان یکی از شاهراههای اصلی موجود در محور مواصلاتی جنوب به شمال کشور است، کنترل و پایش خودروهای عبوری برای جلوگیری از حمل و جابجایی کالای قاچاق همواره در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد.

انصاری با اشاره به هماهنگی پلیس با مقام قضایی در جهت کنترل خودروهای عبوری و ایجاد ایست و بازرسی، ابراز داشت: ۱۳ دستگاه خودروی سبک حامل انواع کالای قاچاق که بصورت کاروانی و از محور دژسلیمان در حال عبور بودند، توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران جهت بررسی متوقف شدند.  

وی افزود: در همین راستا، ماموران انتظامی این شهرستان طی سه عملیات مجزا، انواع کالای قاچاق شامل مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی،  لوازم برقی و خانگی به ارزش یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: خودروهای حامل کالای قاچاق بنا به هماهنگی با مقامات قضایی به پارکینگ انتقال و متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه اینکه قاچاق کالا تولیدات داخلی را تحت الشعاع قرار می دهد، از هم وطنان تقاضا می شود هر گونه اخبار در این زمینه را به مرکز کنترل ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه