English

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد

احداث اولین بیمارستان ۲۲۰ تخته خوابه جنرال با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرعباس

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از احداث اولین بیمارستان 220 تخته خوابه جنرال با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرعباس خبرداد.

احداث اولین بیمارستان 220 تخته خوابه جنرال با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید از غرفه خبرگزاری موج، از احداث اولین پروژه بزرگ بخش خصوصی در حوزه سلامت استان هرمزگان خبر داد.

محمد شکاری افزود: عملیات احداث بیمارستان 220 تخت خوابه جنرال با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت وزیر بهداشت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان تا فروردین ماه 97 اجرایی می شود.

ماندگاری بیشتر پزشکان از اهداف این پروژه است

وی تصریح کرد: این پروژه ملی با هدف ماندگاری بیشتر پزشکان استان، تامین نیروهای تخصصی شهر بندرعباس و رفع کمبودهای بخش درمان اجرا می شود.

این موسس بیمارستان 220 تخت خوابه بخش خصوصی، اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکار این پروژه مشخص شده است و منتظر طراحی فاز یک این بیمارستان از سوی مشاور هستیم.

برآورد اولیه ساخت و تجهیز 220 میلیارد تومان است

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این بیمارستان در زمینی با متراژ 25 هزار مترمربع واقع در بلوار راه آهن و برآورد اولیه 110 میلیارد تومان ساخته می شود.

شکاری ضمن قدردانی از همکاری مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، گفت: زمین بیمارستان تحویل داده شده که به زودی تجهیز کارگاه می شود.

دکتر شکاری 2

سه سال آینده بهره برداری می شود

وی افزود: در مجموع  هزینه ساخت و تجهیز بیمارستان 220 تخت خوابه  220 میلیارد تومان برآورد شده است و این پروژه تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه