English

هواشناسی خوزستان:

فردا خوزستان میزبان گرد و غبار است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به دلیل فعال شدن کانون‌های گرد و غبار در کشورهای عربستان و عراق، توده گرد و خاکی در حال تشکیل است که این توده نیز فردا به ایران می‌رسد.

فردا خوزستان میزبان گرد و غبار است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کوروش بهادری  با بیان تداوم گرد و غبار روزهای  گذشته در نقاطی از استان اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز کانون گرد و غبار شرق اهواز فعال خواهد شد و انتظار داریم که در ساعت آینده دید افقی در اهواز و برخی دیگر از نقاط کاهش یابد.

وی ادامه داد: فعالیت کانون گرد و غبار شرق اهواز موجب وقوع پدیده گرد و خاک در شهرهای اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، شادگان و با شدت کمتری در آبادان و خرمشهر می‌شود، که به دنبال آن دید افقی در این نقاط کاهش می‌یابد. این وضعیت تا اواخر امشب ادامه دارد.

گرد و غبار

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در حال حاضر دید افقی در اهواز به 1400 متر رسیده است و انتظار می‌رود که تا اواخر امشب باز هم کاهش یابد. همچنین در حال حاضر به دلیل فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در کشورهای عربستان و عراق، توده گرد و خاکی در حال تشکیل است.

بهادری عنوان کرد : این توده گرد و غبار فردا به ایران می‌رسد که بخشی عظیمی از آن را به سمت استان‌های ایلام و کرمانشاه و بخشی دیگر از صحاری عراق به سمت استان خوزستان حرکت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه