English

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

آغاز اجرای طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: آغاز اجرای طرح آموزش سبک زندگی اسلامی به صورت آزمایشی با همکاری 20 مربی در جوار حرم مطهر 3 امامزاده جلیل القدر اصفهان آغاز شد.

آغاز اجرای طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: هدف از اجرای طرح آموزش سبک زندگی اسلامی، ترویج زندگی به سبک اسلامی با محوریت بقاع متبرکه شاخص و تبدیل امامزادگان عظیم الشان به قطب های فرهنگی  می باشد.

وی بیان کرد: در این طرح دوره هایی با موضوعات مهارت های فردی، فرزند پروری، ازدواج و همسرداری با همکاری و مشارکت 20 مربی خواهر به صورت رایگان برای خانواده ها اجرا می گردد.

اجرای طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در جوار حرم مطهر 3 امامزاده جلیل القدر اصفهان

اصفهان- بقاع متبرکه

 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت :این طرح به صورت آزمایشی در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان، امامزاده محسن(ع) و مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان آغاز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین امیری افزود: این طرح به زودی نیز در جوار آستان مقدس امامزاده میر احمد(ع) کاشان نیز آغاز می شود.

وی اضافه کرد: کلیه مربیان از بین طلاب حوزه علمیه خواهران برای اجرای این طرح انتخاب شده اند و همه آنان به شهر مقدس قم اعزام شده و پس از گذراندن دوره های تخصصی مدرک مربی گری برای اجرای این طرح را از سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت کرده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان شد: طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه اصفهان از اواسط دی ماه سال جاری به صورت رسمی در جوار بقاع متبرکه نامبرده آغاز شده است و برای نظارت برنحوی اجرای این طرح و بررسی نقاط ضعف و قوت کلاس ها نیز چندین بار از کلاس ها بازدید شده و نحوی اجرای دوره ها ارزیابی مقدماتی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه