English

عضوهیات مدیره شرکت ملی پست ایران:

۲پروژه جی ناف وسیماک جهت اجرا به کردستان واگذارشده است/۳۰۰هزار شغل جدید ارمغان جی ناف و سیماک

عضوهیات مدیره شرکت ملی پست ایران گفت:استان کردستان استان توانمندی به لحاظ نیروی انسانی است ودرحوزه کاری پست دارای پتانسیل های فراوانی میباشد به همین دلیل از8پروژه مصوب ستاداقتصادمقاومتی کشور 2پروژه جی ناف وسیماک به استان کردستان واگذارشده است.

2پروژه جی ناف وسیماک جهت اجرا به کردستان واگذارشده است/300هزار شغل جدید ارمغان جی ناف و سیماک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، غلامرضا نجاری اظهار داشت: 2پروژه جی ناف وسیماک از 8 پروژه مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی کشور به استان کردستان واگذارشد.

وی عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پست استان کردستان اظهار کرد: واگذاری پروژه های جی ناف وسیماک به استان ،بدلیل توانمندی از لحاظ نیروی انسانی و نیز درحوزه کاری پست دارای پتانسیل های فراوانی میباشد

وی با بیان اینکه این پروژه ها در سطح کشور 300هزار شغل ایجاد مینماید گفت: برای انجام این پروژه ها اعتباری معادل 500میلیون تومان در نظر گرفته شده است، که هر استان بنا بر میزان فعالیت خود میتواند از این مبلغ ریالی بودجه جذب کند.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران اظهار داشت: علاوه بر شرکت هایی که به صورت گسترده در حال فعالیت در حوزه تجارت الکترونیکی هستند، خرید و فروش کالا در فضای مجازی نیز از طریق شرکت پست جابجا می شود.
وی افزود: چند روزی که محدودیت هایی برای شبکه های اجتماعی ایجاد شده بود 18 درصد درآمد پست افت کرد که این امر نشان می دهد تجارت الکترونیک در زمینه درآمدزایی برای پست نقش مهمی دارد.

نجاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه درآمد دی ماه پست نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 12 درصد رشد داشته است، تاکید کرد: در 10 ماه گذشته از سال جاری نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش درآمدی داشتیم.

 

امسال جابجایی400میلیون مرسوله درکشور

وی یادآور شد، در 10 ماه گذشته از امسال بیش از 400 میلیون مرسوله در کشور جابجا شد که از این میزان 12 میلیون بسته های پستی، چهار میلیون بسته های مرتبط با خرید و فروش های اینترنتی و مابقی هم مرسولات انبوهی بود که از طریق دستگاه های دولتی به پست برای توزیع، داده شده است.

 یکی از دستگاه هایی که بیشترین استفاده را از تکنولوژی می برد شرکت پست است که این استفاده هم به جهت درآمدی و هم به جهت استفاده از بسترهای الکترونیکی است.

وی با اشاره به اینکه هر چهار عمل اصلی پست در بستر الکترونیک انجام می شود، افزود: باجه های ما از سامانه های جامع استفاده می کنند که به صورت آنلاین اطلاعات در اختیار واحدهای مربوطه قرار می گیرد.

پروژه سیماک

وی اضافه کرد: ارسال مرسولات ما تماما به صورت الکترونیک در حال انجام است به عنوان مثال مرسوله ای که از کردستان به تهران حرکت می کند قبل از رسیدن، اطلاعات مرسوله در تهران در اختیار مرکز تجزیه و مبادلات قرار گرفته و کاملا مشخص است از کردستان چند بسته، پاکت، پیشتاز و سفارشی پست شده است.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران یادآور شد: حتی موزعین پست، اپلیکیشن های توزیع بر روی تلفن همراه خود دارند که هم امضای الکترونیک از گیرندگان دریافت می کنند و هم اطلاعات مربوط به آن روز توزیع آنها به صورت الکترونیکی بر روی گوشی قرار می گیرد و می توانند کار توزیع خود را با راحتی بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه یکی از مسئولیت های پست ارائه خدمات نیابتی است، افزود: قراردادهایی با ادارات در این راستا بسته می شود که دسترسی مردم از طریق 17 هزار نقطه تماس پست شامل باجه پستی، پیشخوان و دفاتر آی سی تی روستایی به خدمات این ادارات آسان تر شود.

وی با اشاره به برنامه های پست برای بهبود شرایط کارکنان بویژه موزعین و نامه رسان ها، گفت: 2 سال پیش برای تمامی نامه رسان ها در کشور موتورسیکلت به صورت انبوه خریداری و در اختیار آنها قرار گرفت.

نجاری ادامه داد: قرار است در خرید جدید هم پکیج کاملی داشته باشیم که شامل موتورسیکلت، کلاه ایمنی، باکس نامه رسانی که مرسولات در آن قرار می گیرد و لباس فرمی است که با توجه به شرایط آب و هوایی هر استان تهیه و سال آینده در اختیار همکاران قرار می گیرد.

وی درپایان بابیان اینکه امیدواراست پروژه های جی ناف و سیماک به گونه ای درکردستان اجرا شودکه میزان رضایتمندی مردم از دولت را به بالاترین حدممکن برساند،اضافه کرد:پروژه سیماک ،پروژه نقل وانتقالات حوزه زمین ومسکن از طریق پرونده های الکترونیکی می باشدوپروژه جی ناف یافتن اماکن شهری وروستایی براساس مختصات جغرافیایی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه