English

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد:

فعالیت مدارس شهرهای ازنا، الیگودرز و نورآباد، فردا با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، کلیه مدارس شهرهای ازنا، الیگودرز و نورآباد، فردا یکشنبه 1 بهمن ماه با یک ساعت تاخیر آغاز به‌کار خواهند کرد.

فعالیت مدارس شهرهای ازنا، الیگودرز و نورآباد، فردا با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر، اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، کلیه مدارس شهرهای ازنا، الیگودرز و نورآباد، فردا یکشنبه 1 بهمن ماه با یک ساعت تاخیر از ساعت 8:30 صبح آغاز به‌کار خواهند کرد.

علی قربانی، ادامه داد: تعطیلی مدارس اگر بی‌رویه باشد، حتماً  آسیب‌زا خواهد بود و باید تلاش کرد تا بستر مناسب برای فعالیت آموزشی مدارس و رفع موانع و مشکلات پیش رو فراهم باشد.

قربانی، تاکید کرد:  برنامه مدارس  بر اساس تقویم آموزشی سالانه  تنظیم شده و تعطیلی های غیر منتظره می تواند بر کیفیت آموزش  مطلوب در مدارس تاثیر منفی بگذارد، لذا انتظار می رود  تعطیلی یا تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس آخرین گزینه پیشنهادی مناطق و شهرستانها باشد .

ویT در ادامه بر این نکته تاکید کرد که  طبق مصوبه شورای عالی مدیریت بحران استان ، تنها مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس در سراسر استان روابط عمومی آموزش و پرورش استان است و هیچ نهاد یا دستگاه دیگری بدون هماهنگی با این اداره کل مجاز به اعلام تعطیلی یا تاخیر در فعالیت مدارس نیست. 

قربانیT تاکید کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه بی نظمی هیچ منطقه یا شهرستانی  مجاز به صدور اطلاعیه در این خصوص نیست و اطلاعیه های روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ملاک عمل مدیران خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان در پایان به استعلام از اداره کل هواشناسی لرستان در خصوص میزان آلاینده‌های گرد و غباری اشاره کرد و افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی میزان آلایندهها فردا ناپایدار خواهد بود و از میزان آلاینده ها به شدت کاسته خواهد شد و ضرورتی برای تعطیلی مدارس در هیچ یک از شهرهای استان وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه