English

معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

اعلام تعطیلی مدارس را در پایگاه رسمی آموزش و پرورش دنبال کنید

معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انتشار اخبار کذب در برخی کانال‌های جعلی گفت: مردم اخبار مربوط به آموزش و پرورش و تعطیل یا دایربودن مدارس را تنها از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش دنبال کنند.

اعلام تعطیلی مدارس را در پایگاه رسمی آموزش و پرورش دنبال کنید

به گزارش خبرگزاری موج، معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انتشار اخبار کذب در برخی کانال‌های جعلی گفت: مردم اخبار مربوط به آموزش و پرورش و تعطیلی مدارس یا دایربودن مدارس را تنها از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش دنبال کنند. 

نجات بهرامی در واکنش به انتشار برخی اخبار کذب در کانال‌های جعلی، که در روزهای اخیر صورت می گیرد از مردم خواست برای جلوگیری از هرگونه مشکل و ناهماهنگی، اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با وزارت آموزش و پرورش را تنها از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی این وزارتخانه پیگیری کنند.

تعطیلی مدارس

معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش افزود: وزارت آموزش و پرورش تلاش خواهد کرد از طرق قانونی اقدامات مقتضی در جهت جلوگیری از انتشار شایعات این چنینی را انجام دهد.

براساس گزارش  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نشانی پایگاه‌های اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در فضای مجازی به شرح ذیل است:
1- پرتال وزارت آموزش و پرورش:

www.medu.ir

2- کانال تلگرامی "نگاه":
@irmoen

3- آپارات:
Aparat.com/irmoen/

4- اینستاگرام:

Instagram.com/irmoen/

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تو رو خدا راهنما یی تعطیل کنید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه