English

دادستان کرمانشاه:

متهمان قتل ۴ زن در آرامستان کرمانشاه دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از دستگیری تعدادی از متهمان قتل چهار زن در کرمانشاه که هفته گذشته در "باغ فردوس" به قتل رسیده بودند، خبر داد و گفت: چند تن از افرادی که ظن به دخالت آن‌ها در واقعه قتل آرامستان کرمانشاه وجود دارد، شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان قتل 4 زن در آرامستان کرمانشاه دستگیر شدند

 به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدحسین صادقی، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اعلام خبر دستگیری متهمان قتل 4 زن در آرامستان کرمانشاه، اظهار کرد: تعدادی از افرادی که ظن به دخالت آن‌ها در واقعه قتل آرامستان کرمانشاه وجود دارد، شناسایی و دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه تحقیقات در خصوص پرونده قتل 4 زن در آرامستان کرمانشاه، با جدیت و بدون وقفه ادامه دارد، یادآور شد: علاوه بر دستگیری تعدادی از افرادی که در این جنایت نقش داشته‌اند، افرادی نیز که از جهت مساعدت در اخفا متهمین اصلی تحت پیگرد قانونی قرارگرفته‌اند، شناسایی و دستگیرشده‌اند.

وی با بیان این مطلب که معترضین به نفوس مردم که بی‌پروا نقض قانون می‌کنند، بی‌شک حریم امنی در هیچ کجا نخواهند یافت، تأکید کرد: قانون ضمن حمایت همه‌جانبه از حقوق شهروندی تمام آحاد جامعه، قطعاً با تجاوز کنندگان به امنیت عمومی کشور برخورد خواهد کرد.

قتل 4 زن در آرامستان های کرمانشاه

قانون با پناه دهندگان مجرمین به شدت برخورد می کند

صادقی در خصوص مجازات پناه دادن به مجرمان نیز عنوان کرد: اگر شخصی کسی را که متهم به ارتکاب جرمی است و بر اساس قانون امر به دستگیری او صادرشده است ‌مخفی کند، یا وسایل فرار او را فراهم کند، مجرم است و مجازات خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: حسب قانون مجازات اسلامی مخفی نمودن مجرم یا تلاش برای خلاصی وی مستوجب کیفر است.

گفتنی است که جمعه گذشته ضاربان سوار بر خودرو اقدام به تیراندازی در باغ فردوس کرمانشاه کردند و چهار زن را به ضرب گلوله قتل رساندند، بر اساس اطلاعات واصله مقتولان این حادثه یک مادر به همراه سه دخترش بودند.

بر اساس گزارشات واصله گذشته دادستان عمومی و انقلاب استان در خصوص انگیزه عاملان این قتل‌عام خانوادگی اعلام کرد: بررسی‌های اولیه حکایت از این دارد که در تیرماه سال جاری پدر زنی توسط دامادش با اسلحه گرم به قتل رسیده است که اولیاء دم اخیراً نسبت به قتل موروث خود گذشت کرده‌اند و برادران مقتول در اعتراض به اقدام همسر و فرزندان مقتول و در واکنش نسبت به آن اقدام، جنایت قتل 4 زن در آرامستان کرمانشاه را رقم‌زده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه