English

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان:

دستگاه های عضو کمیته ورزش و جوانان در برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر تلاش کنند

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت، توان و تلاش همه جانبه همه ی دستگاه های عضو کمیته ورزش و جوانان در نحوه برگزاری باشکوه برنامه های فرهنگی و ورزشی در دهه فجر تأثیر بسزایی خواهد داشت.

دستگاه های عضو کمیته ورزش و جوانان در برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر تلاش کنند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، گلاویژ فتاحی در  نخستین جلسه هماهنگی برنامه های کمیته ورزش و جوانان دهه مبارک فجر که ظهر روز یکشنبه 24 دی ماه با حضور نمایندگان ادارات و ارگان دولتی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد با اعضای کمیته ورزش و جوانان امسال متناسب با نیاز جوانان در دو حوزه ورزش و جوانان ویژه برنامه های مناسبی همزمان با ایام دهه مبارک فجر در سراسر استان کردستان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود، دستگاه ورزش و جوان در سطح استان باید برای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و بازسازی صحنه پیروزی برای نسل جوان برنامه های خوبی را در دو بخش ورزش و جوانان اجرا کند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد، به منظور جلوگیری از موازی کاری و باشکوه برکزار کردن برنامه ها تمامی ادارات و ارگان ها فعالیت های خود را با هماهنگی و تحت نظر کمیته ورزش و جوانان اجرا کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد، توان و تلاش همه جانبه همه ی دستگاه های عضو کمیته ورزش و جوانان در نحوه برگزاری باشکوه برنامه های فرهنگی و ورزشی در دهه فجر تأثیر بسزایی خواهد داشت.

گلاویژ فتاحی در پایان گفت، با توجه برنامه ریزی های صورت گرفته در دهه فجر امسال افتتاح پروژه های ورزشی، جشنواره های مختلف فرهنگی ورزشی، مسابقات، همایش ها و جشنواره های در سطح کشوری و استانی را با همکاری دستگاه های عضو کمیته ورزش و جوانان برگزار خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه