English

کاهش گردشگران سلامت در مشهد

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) گفت: درحالیکه تا چند سال پیش مراکز درمانی مشهد مملو از گردشگران سلامت کشورهای همسایه بود اما اکنون تعداد گردشگران سلامت در این شهر کاهش یافته است.

کاهش گردشگران سلامت در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، عبدالله بهرامی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت مرکز گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد زیر نظر بیمارستان امام رضا (ع) بیان کرد: توریست سلامت با مسافرت از محل دائم زندگی خود می تواند از خدمات درمانی مقصد استفاده کند تا سلامت جسمی و روحی اش را به دست آورد.

وی تصریح کرد: در سال های نه چندان دور مشهد به جهت امکانات درمانی مطلوب و موقعیت جغرافیایی خاصی که با کشورهای افغانستان و عراق دارد روزانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر خارجی است که بیشترشان برای درمان خود را به مشهد می رسانند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) ادامه داد: اکنون و به خصوص در ماه های اخیر، وضعیت گردشگران سلامت نسبت به سال های گذشته در استان فرق کرده و خبری از شلوغی های مراکز درمانی مشهد به جهت حضور اتباع خارجی و توریست های سلامت کشورهای همسایه در این استان نیست.

بهرامی با بیان اینکه تا کنون رایزنی‌هایی را با کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان داشته‌ایم تا با شرکت‌های فعال در حوزه‌های گردشگری سلامت داخل ایران تعامل داشته باشند اضافه کرد: البته برخی از این شرکت‌ها تعدادی از افراد را به بیمارستان های مشهد انتقال می‌دهند که در فصول پیک مسافر تعداد آن بالاتر می‌رود اما در مجموع تعداد گردشگران سلامت با توجه به ظرفیت وجود بالا نیست.

وی در پایان علت کاهش تعداد گردشگران سلامت را اقداماتی برشمرد که توسط سودجویان در حوزه گردشگری سلامت انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه