English

فرماندار کرمانشاه:

شهرداری و بهزیستی فکری اساسی به حال کودکان کار کنند

فضل الله رنجبر با تاکید بر ساماندهی کودکان خیابانی توسط بهزیستی و شهرداری، گفت: ایجاد هماهنگی فعالیت دستگاه‌های اجرایی و ارتقا کارایی و بهبود روش‌های مربوط به پیگیری طرح‌های جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان باید با جدیت دنبال شود.

شهرداری و بهزیستی فکری اساسی به حال کودکان کار کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه با تاکید بر شناسایی اصولی و قانونمند کودکان کار و متکدیان در سطح شهر، ابراز داشت: کودکان کار و خیابانی بر اساس اطلاعات و مشخصات افرادی که تاکنون شناسایی‌شده‌اند با حضور دو سازمان مردم‌نهاد و خانواده‌های آن‌ها ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: در راستای اقدام راهبردی در زمینه جمع‌آوری متکدیان و کودکان کاری، شهرداری باید نسبت به افزایش گروه‌های های جمع‌آوری اقدام کرده و شورای اسلامی شهر نیز طرح گذشته ساماندهی متکدیان را در دستور کار قرار دهد و از ظرفیت سازمان فرهنگی شهرداری نیز استفاده شود.

رنجبر تاکید کرد: جمع‌آوری متکدیان بدون توجه به بررسی وضعیت و توانمندسازی آن‌ها خیلی اثرگذار نیست و باید طرح ساماندهی شامل جمع‌آوری، غربالگری، حرفه‌آموزی، آموزش، توانمندسازی و برخورد با شبکه‌های سوءاستفاده گر باشد و طرح به صورت سیستمی اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی